بررسی نگرش گردشگران به کیفیت مقاصد ساحلی با تاکید بر ابعاد اجتماعی و رفاهی
(ندگان)پدیدآور
قدمی, مصطفینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
یکی از مولفه های کلیدی در رویکرد توسعه پایدار گردشگری، توجه به خواسته ها، تمایلات و تجربه کسب شده و به طور کلی نگرش و رضایت جامعه گردشگران در یک مقصد گردشگری است. هدف این تحقیق بررسی نحوه نگرش و سطح رضایت گردشگران با توجه به شاخص های اجتماعی و خدمات رفاهی در حوره ساحلی بابلسر است. روش تحقیق از نوع پیمایشی مبتنی بر استفاده از پرسشنامه از جامعه میهمان است. نتایج نشان می دهد حوزه ساحلی بابلسر از نظر جامعه گردشگران به لحاظ شاخص های اجتماعی و رفاهی در وضعیت بالاتر از متوسط قرار دارد اما در عین حال تا فاصله مطلوب فاصله زیادی دارد.
کلید واژگان
جامعه گردشگراننگرش و رضایت
شاخص های اجتماعی
خدمات رفاهی
حوزه ساحلی بابلسر
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2010-06-221389-04-01




