مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس عنوان

  • الگوی مستخرج گردشگری مبتنی بر منابع فقهی شیعه 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه امام صادق علیه السلام, 2017-10-23)
    امروزه گردشگری به عنوان گسترده‌ترین صنعت خدماتی جهان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از این‌رو بسیاری از کشورها در رقابتی نزدیک و فشرده، در پی افزایش بیش از پیش منافع و عواید خود از این فعالیت بین‌المللی هستند. کشور ما نیز ...

  • آسیب‌شناسی سیاست‌گذاری بازی‌های رایانه‌ای در ایران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه امام صادق علیه السلام, 2017-10-23)
    سیاست‌گذاری فرهنگی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای در سال‌های اخیر مورد توجه سیاست‌گذاران کشور قرار گرفته است. با این حال هنوز نتایج مطلوب از فرایند سیاست‌گذاری حاصل نشده است. در این پژوهش با مصاحبه با بیش از 10 نفر از بازیگران ...

  • بررسی وضعیت و جایگاه سیاست‌گذاری دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه امام صادق علیه السلام, 2017-10-23)
    یکی از مهم‌ترین سازوکار‌ها و ابزارهای تأمین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران که بر گسترش فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و طبق سند چشم‌انداز فرهنگی بر الهام‌بخشی فرهنگی سایر جوامع ابتناء دارد، دیپلماسی فرهنگی کارآمد است. با توجه به ...

  • تحلیل فرهنگی ارتباطی هیئات مذهبی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه امام صادق علیه السلام, 2017-10-23)
    یکی از مباحث پرکاربرد در علوم ارتباطات بحث گروه و ارتباطات گروهی است. گروه به عنوان محملی برای ایجاد ارتباطات انسانی و همچنین ارتباطات گروهی به عنوان یکی از تقسیمات ارتباطات انسانی شناخته می‌شود که در میان اندیشمندان علم ...

  • تحولات فناوری‌های ارتباطی و تبیین ضرورت بازنگری در نظریه‌های سواد رسانه‌ای 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه امام صادق علیه السلام, 2017-10-23)
    تکنولوژی‌ها و رسانه‌های نوین ارتباطی دگرگونی‌هایی را در جامعه و تعاملات میان افراد ایجاد کرده است. با توجه به رشد روزافزون رسانه‌های نوین در جامعه، نیاز به سواد رسانه‌ای بیش از پیش احساس می‌شود. بر اساس تعریف ارائه شده از ...