ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی
(ندگان)پدیدآور
کاوسی, اسماعیلهاشمی, سید محمودنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله در راستای تبیین نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی ، نخستمفهوم مهندسی فرهنگ مطرح و فرایند آن تشریح و سپس به نقش رسانه ملی در توسعه ی فرهنگیاشاره شده ودر ادامه با توجه به نظرسنجی به عمل آمده ازدانشجویان رشته ی ارتباطات دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران شرق در خصوص موضوع، نتایج حاصله ارائه شده است. با توجه به دادههایحاصله از جامعه آماری دربارهی تعیین اهمیت سطوح فرهنگ و مروری بر نتایج آزمون فرضیههامشخص شده است که سطح مصنوعات و نمادها از دیدگاه نخبگان، بیشترین تأثیر و اهمیت را درتحقق مهندسی فرهنگ سازمانی بر عهده داشته و مؤلفهی ارزشها در جایگاه دوم و مؤلفهی مفروضاتاساسی در جایگاه سوم قرار دارد.
کلید واژگان
فرهنگمهندسی فرهنگ
رسانه ملی
توسعه ی فرهنگی
مصنوعات و نمادها
ارزشها
مفروضات
شماره نشریه
213تاریخ نشر
2011-06-221390-04-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهرانسازمان پدید آورنده
نویسنده مسئول مکاتباتندارد




