بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی
(ندگان)پدیدآور
گیوریان, حسننوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
این پژوهش به منظور بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی انجام شده است و سعی گردیده ، بعد اجتماعیسرمایه اجتماعی در مؤلفه های اعتماد، روابط متقابل ، مشارکت، اخلاق و پاسخگویی اجتماعی مورد توجه قرار گیرد .روش پژوهش توصیفی – پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات در پاسخ به سوالات پژوهش، پرسشنامه بوده که در میاندانشجویان کارشناسی ارشد اجرا گردید، که به عنوان نمونه انتخاب شده بودند . تحلیل اطلاعات با استفاده از روشانجام شده است . یافته های پژوهش نشان می دهد رابطه مستقیم بین رسانه با spss های آمار استنباطی بوسیله نرم افزارسرمایه اجتماعی وجود دارد . در پایان با توجه به یافته های پژوهش در مؤلفه های مورد نظر پیشنهاد هایی ارائه گردیدهاست.1
کلید واژگان
سرمایه اجتماعیرسانه های جمعی
شماره نشریه
116تاریخ نشر
2012-03-201391-01-01




