مرور دوره 15, شماره 1(پیاپی48) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2020-05-21)کارآفرینی رسانه ای یکی از موضوعات جدیدی است که اخیرا مورد توجه علاقه مندان حوزه کارآفرینی، رسانه و مدیریت قرار گرفته است. این حوزه به بررسی موضوعات مرتبط با حوزه بازارهای رسانه ای و کارآفرینان فعال در این حوزه پرداخته و ...
-
بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2020-05-21)چکیده تـاریخ حـوادث رخ داده درکشور پهناور ایـران حاکی از بلا خیز بودن این کشور دارد که نحوه رویارویی با این بلاها بسیار مهم و حائز توجه می باشدو این نحوه مقابله با حوادث اثرات بسیار مهمی در ابعا د فرهنگی – اقتصادی – ...
-
راهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2020-05-21)مطالعه چگونگی راهکارهای بهینه سازی مدیریت شهری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعه اقتصاد شهری با رهیافت کیفی (تحلیل محتوا با رویکرد استقرایی) هدف پژوهش حاضر است. در این راستا، 100منبع چاپی و دیجیتالی در حوزه ...
-
«نقش مؤلفههای شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی»
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2020-05-21)سواد رسانهای بهعنوان یک استراتژی، پسازآنکه بهعنوان یک ضرورت جهت ترویج در کشور بهمنظور بهرهمندی مفید و مؤثر از رسانهها و کاهش عوارض مخرب آن شناخته شد و پشتوانه یک اجماع علمی را کسب نمود میبایست در کشور اجرائی گردد. ...



