مرور دوره 9, شماره 1(پیاپی 24) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)تحقیق حاضر، به منظور بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آبفای استان تهران، بر میزان صرفه جویی آب آشامیدنی توسطشهروندان تهرانی، انجام شده است. علاوه بر این، تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر ارتقای سطح دانش شهروندان در زمینه ...
-
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)هدف کلی از این پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران است. نمونۀ آماری اینپژوهش را 93 نفر از مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران واحد های دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران ، ...
-
بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)پیشرفت فناوری در تولید، پردازش، انتشار و استفاده از اطلاعات سبب دگرگونی عمیق در روابط بین انسان ها و سازمان ها شده است .امروزه در جوامع پیشرفته سازمان ها با استراتژی استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در قلمرو ...
-
بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)پژوهش حاضر تحت عنوان " بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و1393 انجام گرفته است. این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی - روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی" در سال ...
-
رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)مطالعات تروریسم، همانند هر رشته دانشگاهی تا اندازه زیا دی توسط مجموعه معین و سازگاری از فرضیه ها، روایت ها و طبقهبندی های مشترک درباره موضوع آن و همچنین رویه های تولید دانش در این خصوص شکل گرفته است. دراین راستا، ...
-
عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)با توجه به تأثیر روزافزون رسانه ها به ویژه مطبوعات بر مخاطبان، مطالعه و بررسی ذائقه مخاطبان برای جذب هر چه بیشتر آنها ضروریبه نظر می رسد لذا در این تحقیق بر آن شدیم تا میزان رضایتمندی مخاطبان دو روزنامه پر تیراژ " ...
-
نقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)امروزه ظهور وگسترش رسانه های جدید و تأثیر انکارناپذیر آنها بر جامعه، بالاخص جنبه ارتباطی آن که بر تمام ابعاد زندگی بشریتسری یافته است، از دیدگاه جامعه شناسی ماهیتی اجتماعی پیداکرده است. رویکردها و رهیافت هایی که مبین ...
-
نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-04-21)دراین تحقیق در راستای شناخت نقش مؤلفه های فرهنگی در استقرار مدیریت دانایی در دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق -قیام دشت دیدگاه های اندیشمندان مختلف مطرح و بررسی شده و سپس ضمن بررسی نظرات کلیه کارکنان و اعضائ هیئت ...



