نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکریمی, آصفfa_IR
dc.contributor.authorمحمدی, معصومهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:57:44Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:57:44Z
dc.date.available1399-07-08T23:57:44Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:57:44Z
dc.date.issued2017-12-22en_US
dc.date.issued1396-10-01fa_IR
dc.date.submitted2018-01-17en_US
dc.date.submitted1396-10-27fa_IR
dc.identifier.citationکریمی, آصف, محمدی, معصومه. (1396). شناسایی مؤلفه‌های معنویت اثرگذار بر تاب‌آوری در افراد کارآفرین. مدیریت در دانشگاه اسلامی, 6(14), 263-280.fa_IR
dc.identifier.issn2345-5713
dc.identifier.urihttp://miu.nahad.ir/article_479.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/166497
dc.description.abstract<strong><em><span style="text-decoration: underline;">هدف:</span></em></strong> هدف محققان در این پژوهش، شناسایی مؤلفه‌های معنویت اثرگذار بر تاب‌آوری در افراد کارآفرین بوده است. <strong><em><span style="text-decoration: underline;">روش:</span></em></strong> پژوهش حاضر به لحاظ نوع، کیفی به شیوۀ توصیفی و از نظر رویکرد، استقرایی است. جامعۀ آماری پژوهش، شامل کارآفرینان شهر قم بود و نمونۀ پژوهش به روش نمونه‌گیری هدفمند از بین آنان انتخاب شد. برای جمع‌آوری داده‌های کیفی، از ابزار مصاحبه و برای تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از مصاحبه، از تکنیک تحلیل مضمون استفاده شده است. <strong><em><span style="text-decoration: underline;">یافته‌ها:</span></em></strong> سؤال اصلی پژوهش با استفاده از تکنیک تحلیل مضمون بررسی و 11 مضمون اصلی به عنوان مؤلفه‌های معنویت اثرگذار بر تاب‌آوری در افراد کارآفرین شناسایی شد. <strong><em><span style="text-decoration: underline;">نتیجه‌گیری:</span></em></strong> نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان داد که 11 مؤلفۀ اثرگذار بر تاب‌آوری در افراد کارآفرین به ترتیب عبارتند از: ارزش‌مداری، خودآگاهی، فرزانگی، هدف متعالی، رضایتمندی فردی، توکل و توسل، اخلاق‌مداری، فعالیتهای داوطلبانه، آخرت‌گرایی، امیدواری و سعۀ صدر.fa_IR
dc.format.extent367
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت در دانشگاه اسلامیfa_IR
dc.subjectتاب‌آوریfa_IR
dc.subjectکارآفرینیfa_IR
dc.subjectمعنویتfa_IR
dc.subjectمؤلفه‌های معنویتfa_IR
dc.subjectتحلیل مضمونfa_IR
dc.titleشناسایی مؤلفه‌های معنویت اثرگذار بر تاب‌آوری در افراد کارآفرینfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکتری مدیریت کسب و کار و استادیار گروه مدیریت کارآفرینی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی. پردیس فارابی دانشگاه تهران، ایران(نویسنده مسئول)/ نشانی: زنجان؛ شهرستان خدابنده / نمابر 02434328325/ Email: mohammadi69@ut.ac.irfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue14
dc.citation.spage263
dc.citation.epage280


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد