مرور دوره 1, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی)
(دانشگاه آزاد اسلامی ارومیهIslamic Azad University of Urmia, 2016-11-21)شرکتها غالبا از توسعه برند به عنوان راهی برای معرفی محصولات خود استفاده میکنند. توسعه برند میتواند زمینه ساز آن شود که سازمان ها در حوزه های دیگر گام بردارند و از طریق تولید و ارائه کالا و خدمات تحت همان نام تجاری، ...
-
رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا)
(دانشگاه آزاد اسلامی ارومیهIslamic Azad University of Urmia, 2016-11-21)این مطالعه به بررسی رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا می پردازد. پژوهش حاضر از نظر نوع تحقیق، همبستگی و براساس اهدافش از نوع کاربردی می باشد. جامعه ی آماری مورد استفاده کلیه صادرکنندگان مواد غذایی به تعداد ...
-
موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو)
(دانشگاه آزاد اسلامی ارومیهIslamic Azad University of Urmia, 2016-11-21)امروزه روند اوج گیری نقش دانش، نوآوری و فنآوری های نوین در ایجاد مزیت های راهبردی و اهمیت یافتن ارزش منابع دانش در اداره سازمان ها موجب شده است تا مقوله مدیریت دانش در قلب و مرکز سیاست های راهبردی سازمان ها جای ...



