نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسهراب‌زاده, ساراfa_IR
dc.contributor.authorحسن‌زاده, محمدfa_IR
dc.contributor.authorکریمی, المیراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:44:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:44:45Z
dc.date.available1399-07-08T23:44:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:44:45Z
dc.date.issued2015-08-23en_US
dc.date.issued1394-06-01fa_IR
dc.date.submitted2015-09-01en_US
dc.date.submitted1394-06-10fa_IR
dc.identifier.citationسهراب‌زاده, سارا, حسن‌زاده, محمد, کریمی, المیرا. (1394). درک کودکان 7 تا 14 سالة ایرانی از رابط کاربر وبگاه کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات, 26(2), 111-126.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0503
dc.identifier.issn2383-322X
dc.identifier.urihttp://nastinfo.nlai.ir/article_334.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/161557
dc.description.abstractهدف: ارزیابی رابط کاربر وبگاه کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان از نظر مطابقت با درک کودکان ایرانی است. <br />روش پژوهش: روش مورد استفاده پیمایشی است و برای سنجش میزان مطابقت رابط کاربر کتابخانه با درک کودکان ایرانی از پرسشنامه محقق‌ساخته استفاده گردید. ضریب آلفای کرونباخ جهت سنجش پایایی 86 درصد به‌دست آمد. جامعة نمونه 96 نفر از کودکان 7-14 ساله بوده که به‌طور هدفمند نمونه‌گیری شد. <br />یافته‌ها: رابط کاربر کتابخانه با درک کودکان ایرانی مطابقت دارد؛ اما سطح درک کودکان سنین مختلف از رابط کاربر با یکدیگر متفاوت است؛ بین سطح تحصیلات والدین و میزان ارزیابی کودک از رابط کاربر ارتباطی وجود نداشته، اما بین میزان آشنایی کودکان با اینترنت، میزان مراجعه به کتابخانه، و میزان ارزیابی آنان از رابط کاربر ارتباط معناداری وجود دارد. سطح درک پسران و دختران از رابط کاربر با یکدیگر اختلاف معناداری ندارد.fa_IR
dc.format.extent254
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherNational Library and Archives of Islamic Republic of Iranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعاتfa_IR
dc.relation.ispartofNational Studies on Librarianship and Information Organizationen_US
dc.subjectادراکfa_IR
dc.subjectرابط کاربرfa_IR
dc.subjectکتابخانه دیجیتالیfa_IR
dc.subjectکتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایرانfa_IR
dc.subjectکودکfa_IR
dc.subjectنوجوانfa_IR
dc.titleدرک کودکان 7 تا 14 سالة ایرانی از رابط کاربر وبگاه کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentمدیر گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)fa_IR
dc.citation.volume26
dc.citation.issue2
dc.citation.spage111
dc.citation.epage126


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد