مرور دوره 16, شماره 64 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تاثیر سرعت و فاصله بین دو نیم بدنه بر مقاومت موج سازی شناور کاتاماران
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره), 2013-02-19)در این بررسی از یک روش المان مرزی بر اساس تئوری جریان پتانسیل خطی برای حل میدان جریان با سطح آزاد برای بدست آوردن فاصله بهینه بین دو نیم بدنهی شناور کاتاماران که با سرعت ثابت در آبهای ساکن در حال حرکت میباشد، استفاده ...
-
شبیهسازی سیالاتی پرتاب از زیر سطح با استفاده از شبکه متحرک
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره), 2013-02-19)شبیه سازی جریان در کاربردهای دریایی، موجب بهبود و پیشرفت علوم و فنون مربوط به این زمینه میشود. معمولا در مسائلی که یک پرتابه در حال حرکت است، به منظور بررسی جریان از مدل مش متحرک استفاده میشود. در این مطالعه به بررسی ...
-
سنجش و ارزیابی نظام آموزشی کارکنان نداجا بر اساس معیارهای استاندارد ایزو 10015
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره), 2013-02-19)هدف از این پژوهش که با روش توصیفی از نوع پیمایشی و از شاخه تحقیقات میدانی انجام گرفته است؛ ارزیابی نظام آموزش کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهای استاندارد بینالمللی ایزو 10015 و با تاکید بر ...
-
بررسی اثر نقص شکل اولیه ناشی از ساخت بر استحکام کمانش پوسته استوانه ای تحت فشار خارجی
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره), 2013-02-19)در این پروژه اثر نقص اولیه بر روی فشار کمانش یک پوسته استوانهای تحت فشار خارجی مورد بررسی قرار گرفته است. برای بدست آوردن فشار کمانش از دو روش تحلیل خطی و غیر خطی با استفاده از نرمافزار اجزاء محدود ABAQUS و استاندارهای ...
-
مقایسهی استحکام صفحه تقویت شدهی فولادی بااس پی اس تحت بار فشاری به وسیلهی نرمافزار انسیس
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره), 2013-02-19)در این مقاله با استفاده از نرم افزار انسیس و المان SHELL281 تنش ماکزیمم و جابه جایی ماکزیمم دو نوع صفحه ی فولادی تقویت شده و دو نوع اس پی اس تحت فشار جانبی مورد بررسی قرار می گیرد .سپس وزن هر یک از آنها را با استفاده از ...
-
مطالعه انتقال حرارت جابجای اجباری همراه با جریان لغزشی در میکروکانال مستقیم با سطح مقطع دایروی
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره), 2013-02-19)در تحقیق حاضر میدان جریان و انتقال حرارت جابهجایی اجباری سیالات نیوتنی در میکروکانالهای لولهای شکل بصورت تحلیلی مورد مطالعه قرار گرفته است. جریان بصورت لغزشی دوبعدی متقارن محوری پایدار تراکم ناپذیر و آرام در نظر گرفته ...



