نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشوقی, بهزادfa_IR
dc.contributor.authorحضوری, محمد جوادfa_IR
dc.contributor.authorدلاوری, عبدالهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:49Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:49Z
dc.date.issued2016-02-20en_US
dc.date.issued1394-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationشوقی, بهزاد, حضوری, محمد جواد, دلاوری, عبداله. (1394). شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات کارآفرینان در بازارهای بین المللی. تحقیقات بازاریابی نوین, 5, 111-122.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17817.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158280
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات کارآفرینان در بازارهای بین المللی در سال 1393 صورت گرفت. جامعه آماری شامل کلیه صاحبنظران، مدیران شرکت ها و کارآفرینان فعال در حوزه صادرات در بازارهای بین‌المللی به تعداد 147 نفر بوده که از این جامعه آماری تعداد 87 نفر به روش تصادفی ساده و با کمک جدول اعداد تصادفی بعنوان حجم نمونه به روش تمام شماری انتخاب شده‌اند. روش جمع آوری داده ها در این تحقیق به دو صورت کیفی و کمی بوده که بر این اساس از گفته های ثبت شده از مصاحبه شوندگان، بحث‌ها و گفتگوها، اصول مربوط به مشاهدات، اسناد و ... و همچنین پرسشنامه محقق ساخته استفاده‌شده است. اعتبار پرسشنامه‌ها با استفاده از روش آلفای کرانباخ برابر 79/0 بوده که ضرایب بدست آمده در روش تعیین اعتبار،‌ قابل قبول و مناسب بوده است و بنابراین اعتبار پرسشنامه قابل تأیید بوده است. جهت توصیف داده‌ها از روشهای آمار توصیفی و جهت تجزیه و تحلیل و آزمون از روشهای آمار استنباطی (آزمون‌های t- استودنت یک‌طرفه برای مقایسه میانگین با یک مقدار ثابت و…) استفاده‌شده که بدین منظور به کمک نرم‌افزار SPSS استفاده‌شده است. در نهایت نتایج تحقیق نشان داد به ترتیب اولویت تبلیغات، منابع مالی، مواد اولیه، تحقیقات بازاریابی، تکنولوژی و دانش فنی، زیرساخت ها مورد نیاز، کیفیت محصولات، شدت رقابت بین المللی، نگرش راهبردی، حمایت و نقش دولت، وجود صنایع مرتبط بعنوان عوامل مؤثر بر توسعه صادرات کارآفرینان در بازارهای بین المللی از نظر جامعه مور مطالعه شناخته شده‌اند.fa_IR
dc.format.extent332
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectتوسعه صادراتfa_IR
dc.subjectکارآفرینانfa_IR
dc.subjectبازارهای بین المللیfa_IR
dc.subjectکیفیت محصولfa_IR
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات کارآفرینان در بازارهای بین المللیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume5
dc.citation.spage111
dc.citation.epage122


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد