نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorامینی, محمدتقیfa_IR
dc.contributor.authorپرهیزگار, محمد مهدیfa_IR
dc.contributor.authorرضوانی, مهرانfa_IR
dc.contributor.authorفرجام, سعیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:48Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:48Z
dc.date.issued2016-02-20en_US
dc.date.issued1394-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationامینی, محمدتقی, پرهیزگار, محمد مهدی, رضوانی, مهران, فرجام, سعید. (1394). طراحی مدل مفهومی کارآفرینی ارزش آفرین (موج چهارم). تحقیقات بازاریابی نوین, 5, 19-30.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17811.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158274
dc.description.abstractچهار موج عمده، مفهوم کارآفرینی را متحول ساخته است. موج چهارم نگرش جدید به مفهوم و کارکرد کارآفرینی با رویکرد ارزش‌آفرینی است که حتی تأکید بر آن است که واژه آن نیز به ارزش‌آفرینی تغییر یابد. به‌عبارت‌دیگر با رویکرد جدید، کارآفرینی اگر بر اساس ارزش‌های یک جامعه شکل نگیرد پیامدهای آن نیز ارزش‌آفرین نخواهد بود، چراکه از مسائل معرفت‌شناختی که زیربنای آن است تا مسائل اقتصادی تمام زمینه‌های علمی را در برگرفته و در حوزه فرهنگ و سیاست تا اقتصاد ادامه یافته است.<br /> <br /> در این مقاله مدل مفهومی کارآفرینی ارزش‌آفرین شناسایی گردیده است. این مدل در چارچوب نظام ارزشی و بومی ایران بررسی گردیده است. عوامل علّی، محیطی و زمینه‌ای تأثیرگذار بر کارآفرینی ارزش‌آفرین استخراج گردیده است و همچنین فعالیت‌ها و راهبردها و پیامدهای کارآفرینی ارزش‌آفرین تبیین گردیده است. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش روش تحقیق «نظریه برخاسته از داده‌ها»[1] (GT) است. برای انجام این کار از نرم‌افزار اطلس‌تی[2] استفاده‌شده است.<br /> <br />  جامعه آماری پژوهش حاضر خبرگان حوزه مدیریت، مدیران باتجربه کارآفرینی و نخبگان مدیریت اسلامی که در زمینه کارآفرینی اطلاعات مناسبی دارند، است.<br /> <br /> <br /> <br />  <br /> <br /> <br /> <br /> -Grounded Theory<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> [2] Atlas.tifa_IR
dc.format.extent479
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectکارآفرینیfa_IR
dc.subjectکارآفرینی ارزشآفرینfa_IR
dc.subjectارزش جامعهشناختیfa_IR
dc.subjectارزش اقتصادیfa_IR
dc.titleطراحی مدل مفهومی کارآفرینی ارزش آفرین (موج چهارم)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه پیام نورfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.spage19
dc.citation.epage30


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد