نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقاسمی, آتناfa_IR
dc.contributor.authorپورسلیمی, مجتبیfa_IR
dc.contributor.authorپورسلیمی, مجتبیfa_IR
dc.contributor.authorاسماعیلیان, حسنfa_IR
dc.contributor.authorحسینی مقدم, سید محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorپورسلیمی, مجتبیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:34:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:34:57Z
dc.date.available1399-07-08T23:34:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:34:57Z
dc.date.issued2014-04-21en_US
dc.date.issued1393-02-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationقاسمی, آتنا, پورسلیمی, مجتبی, پورسلیمی, مجتبی, اسماعیلیان, حسن, حسینی مقدم, سید محمدرضا, پورسلیمی, مجتبی. (1393). تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد). تحقیقات بازاریابی نوین, 4(4), 235-258.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17715.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158012
dc.description.abstractاز آن جا که هر مشتری دیدگاه ها و انتظارات خاص خود را از خدمت دارد، برای شناسایی مشخصه های اصلی و مهم رضایت از دید مشتریان باید نیازها و انتظارات مشترک مشتریان را در نظر گرفت. بدون شک سازمان هایی که سریعتر و بهتر از رقبا نیازها و خواسته های مشتریان را تشخیص داده و منطبق و بلکه فراتر از انتظارات مشتری خدمات خود را ارائه نماید پیروز این میدان خواهند بود. هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسط تفاهم می باشد. دراین پژوهش شرایط عاطفی کارکنان در دو بعد ارزیابی احساسات مشتریان و کنترل احساسات مورد بررسی قرار گرفته است. روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردیده و روایی و پایایی آن با استفاده از روایی محتوایی و سازه و همچنین آلفای کرانباخ مورد تایید قرار گرفت. جامعه آماری در این پژوهش مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد می باشد. طرح نمونه گیری احتمالی بوده و از نوع نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردیده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار های SPSS و LISREL استفاده شده و تحلیل داده های مربوط به 384 نفر که به سوالات تحقیق پاسخ دادند حاکی ازتایید نقش میانجی تفاهم دررابطه بین شرایط عاطفی کارکنان و رضایت مشتریان و نیز شرایط عاطفی کارکنان و وفاداری مشتریان است. به علاوه شرایط عاطفی کارکنان به طور مستقیم با تفاهم، رضایت مشتریان و وفاداری آن ها؛ تفاهم با رضایت مشتریان و وفاداری آن ها و همچنین رضایت با وفاداری مشتریان رابطه معناداری دارند.fa_IR
dc.format.extent2129
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectشرایط عاطفی کارکنانfa_IR
dc.subjectتفاهمfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریانfa_IR
dc.subjectوفاداری مشتریانfa_IR
dc.titleتاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentموسسه آموزش عالی سنابادfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده علوم اداری واقتصادی، دانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده علوم اداری واقتصادی، دانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد نیشابورfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده علوم اداری واقتصادی، دانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده علوم اداری واقتصادی، دانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue4
dc.citation.spage235
dc.citation.epage258
nlai.contributor.orcid0000-0002-7300-4972


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد