نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخجسته, نازنینfa_IR
dc.contributor.authorعابدی شربیانی, علی اکبرfa_IR
dc.contributor.authorانصاری, رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:34:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:34:56Z
dc.date.available1399-07-08T23:34:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:34:56Z
dc.date.issued2014-04-21en_US
dc.date.issued1393-02-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationخجسته, نازنین, عابدی شربیانی, علی اکبر, انصاری, رضا. (1393). بررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و کارموثر بر پیاده سازی موفق سیستم هوشمند کسب و کار در شرکت های خدمات اینترنتی ( مورد مطالعه:شرکت شاتل). تحقیقات بازاریابی نوین, 4(4), 143-166.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17751.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158006
dc.description.abstractرشد بازارهای رقابتی در دنیای امروزی و به دنبال آن افزایش تقاضا برای جذب مشتریان نیازمند توجه به عوامل موثر بر هوشمندی کسب و کار برای کسب اطلاعات بیشتر است. هدف این پژوهش نیز بررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و کار موثر بر پیاده سازی موفق سیستم هوشمندی کسب و کار است. این پژوهش از نظر هدف،کاربردی و از نظر شیوه‌ی گردآوری داده ها، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش را مدیران و کارشناسان شرکت شاتل تشکیل می دهند. به منظور آزمون مدل پژوهش از پرسشنامه حاوی 57 سوال استفاده شد که سوالات آن از ادبیات پژوهش استخراج شده و پس از بازبینی و تایید توسط کارشناسان مربوطه به کار برده شد و برای سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده شد. نتایج بدست آمده نشان داد که هر یک از عوامل سازمانی، فرآیندی و کسب و کار و تکنولوژیک (بجز مدیریت تغییر موثر) بر پیاده سازی موفق سیستم هوشمندی کسب و کار تاثیرگذار بوده است.fa_IR
dc.format.extent661
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectعوامل فرآیندی و کسب و کارfa_IR
dc.subjectسازمانیfa_IR
dc.subjectتکنولوژیکfa_IR
dc.subjectسیستم هوشمندی کسب و کارfa_IR
dc.titleبررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و کارموثر بر پیاده سازی موفق سیستم هوشمند کسب و کار در شرکت های خدمات اینترنتی ( مورد مطالعه:شرکت شاتل)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume4
dc.citation.issue4
dc.citation.spage143
dc.citation.epage166


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد