مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس موضوع "سازمانهای نوظهور"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
- 
مدل وفادارسازی مشتریان در سازمانهای نوظهور مبتنیبر شبکههای عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانکهای خصوصی نوظهور (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2020-05-21)این مقاله با توجه به اهمیت ویژه مشتریان در سازمانهای نوظهور، به ارائه مدل وفادارسازی مشتریان بر اساس 8 فاکتور مؤثر در وفادارسازی مشتریان شامل: اعتماد، کیفیت سرویس، هزینه جابجایی، شهرت، تعهد، ارزش ادراکی و رضایتمندی، در 8 ...
 



