دوره 5, شماره 4

 

ارسال های اخیر

  • بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری 

    باغانی, علی؛ فارسی زاده, حسین؛ دهقانی سلطانی, مهدی؛ ملکی مین‌باش رزگاه, مرتضی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)
    امروزه، اهمیت توجه به خدمات ارائه شده در سازمان­های خدماتی به اندازه­ای افزایش یافته که توجه بسیاری از اندیشمندان مراکز تحقیقاتی و مدیران سازمان­ها را به خود معطوف داشته است. از طرفی، وفاداری نیز از جمله مواردی است که ...

  • طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیک‌های دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی 

    امیری عقدایی, سید فتح الله؛ حاتمی نسب, سید حسن؛ صنایعی, علی؛ حاتمی نسب, سید حسن؛ کاظمی, علی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)
    بندر خشک یک راه حل بالقوه برای دسترسی بهتر به قابلیت های بنادر دریایی داخلی محسوب می شود. مطمئناً برای پیاده سازی موفق بندر خشک وابسته به شناسایی و تعریف موانع و قابلیت های توسعه ترمینال های واسطه ای پیشرفته می باشد. در ...

  • بررسی تاثیر ارتباطات مبتنی بر همکاری بر بهبود عملکرد صنایع؛ نقش تعدیلکنندگی قابلیتهای مرتبط با بازار 

    جبارزاده, یونس؛ فاریابی, محمد؛ نصیری, هانیه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)
    تحقیقات بازاریابی نشان می‌دهد، «ارتباطات مبتنی بر همکاری» به شرکت‌ها به‌ویژه در بازارهای صنعتی به حفظ مزیت رقابتی، کمک می‌کند. این پژوهش، دیدگاه «رابطه‌ای» و دیدگاه «مبتنی بر منابع» را ادغام کرده، و چگونگی تأثیر روابط مبتنی ...

  • اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی 

    عبدوی, فاطمه؛ دهقانپوری, حوریه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)
    هدف پژوهش حاضر بررسی اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی آدیداس بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک (فعالیت امواج مغزی) و تصمیم به خرید ورزشکاران (علاقه‌مند و غیرعلاقه‌مند) در مقایسه با غیرورزشکاران (علاقه‌مند و غیرعلاقه‌مند) است. در ...

  • اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند 

    حاجی پور, بهمن؛ روستاییان, بهناز؛ قره‌چه, منیژه؛ عزیزی, شهریار (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)
    نظام بانکی ایران یکی از مهمترین بخشهای اقتصاد ایران است وطی دهه اخیر این صنعت رقابتی تر شده است. در این فضا افزایش ارزش ویژه برند یکی از اهداف بازاریابی بانکهاست. با توجه به این که شهرت بانک عامل مهمی در تقویت ارزش ویژه ...

  • ارزیابی معیارهای اعتبارسنجی توزیع‌کنندگان استیل در بازار ایران از منظر مشتریان 

    بخشی زاده, علیرضا؛ بخشی زاده, علیرضا؛ مشبکی, اصغر؛ عیدی, فاطمه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)
    تحقیق حاضر با هدف ارزیابی و شناسایی مهمترین معیارهای تعیین‌کننده در انتخاب توزیع‌کنندگان عمده از جانب مشتریان خرده‌فروش در بازار استیل ایران صورت گرفته است و شرکت توزیع‌کننده استیل آروین به عنوان مورد مطالعه در نظر گرفته ...