مرور دوره 4, شماره 3 بر اساس موضوع "استراتژی رقابتی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
توسعه ماتریس SPACE با کمک تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار؛ مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپیویسی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)یکی از مهمترین پرسشهای تصمیمگیرندگان هر کسب و کار، شناسایی صحیح موقعیت بازار و تعیین جایگاه فعلی و جهتگیری آتی کسب و کار خود در آن است. از جمله ابزارهای با اهمیت در این مورد، ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک ...



