دوره 4, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)هدف اصلی این مقاله بررسی تاثیر هزینه های تبلیغات بر سودآوری صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران می باشد. برای این منظور از داده ها و اطلاعات مربوط به کارگاه های صنعتی با 10 نفر کارکن و بالاتر تولید کننده محصولات صنایع فوق ...
-
بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)رفتار خرید اجتماعی مد، فعالیت ها و روابط بین فردی مستقیم و غیرمستقیم پیچیده و پویایی را در بر می گیرد که در جریان فرایند خرید مد روی می دهند و باعث لذت بردن مصرف کنندگان از خرید و رضایت آنها می شود که در بلند مدت به بهبود ...
-
بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)امروزه با شدت گرفتن رقابت در بازارهای خرده فروشی، خرده فروشان دیگر با ایجاد تمایز صرف در نمای بیرونی فروشگاه های خود، تغییر سیستم قیمت گذاری و حتی تنوع محصول قابل ارائه در فضای فروشگاه، نمی توانند فروشگاهی رقابتی و موفق ...
-
مدلسازی تاثیرات تصویر مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)تصویر مطلوب مشتریان در بازار، دارایی با ارزشی برای سازمان ها محسوب می شود. مدیران می بایست با اتخاذ رویکردهای مناسب نسبت به بررسی و مدیریت تصویر سازمان خود در اذهان مشتریان، موجبات تحقّق هر چه بهتر اهداف سازمان و رضایت ...
-
تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)هدف از نگارش مقالۀ حاضر بررسی تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز به عنوان یکی از متغیرهای مهم بازاریابی بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان میباشد. جامعۀ آماری مورد بررسی کلیۀ مشتریان درون و برون شرکت قند نقش جهان ...
-
بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)با توجه به افزاش آمار استفاده از شبکه های اجتماعی و به خصوص فیس بوک در بین کاربران ایرانی، این پژوهش، با هدف بررسی تاثیر مجذوب(جذب) شدن بر تداوم استفاده کاربران انجام شده است. تعداد ٤٠۶ پرسشنامه از کاربران ایرانی فیس بوک ...
-
طراحی الگوی تبیین عوامل موثر بر موفقیت بیمه الکترونیک در صنعت بیمۀ ایران با نگاه یکپارچه به پذیرش فناوری توسط بیمه گذاران و آمادگی الکترونیک بیمه گران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)صنعت بیمه به عنوان بخشی از صنایع مالی همواره در تلاش برای استفاده از تکنولوژی های روز در راستای توسعه بازار و افزایش سود آوری و کیفیت خدمات ارائه شده بوده است. اما این صنعت در مقایسه با سایر صنایع مشابه مالی (مانند بانکداری) ...
-
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)چکیده هدف این مطالعه، بررسی نقش عناصر آمیخته ترفیع در خلق ارزش ویژه برند مشتریمحور در شرکتهای صنایع لبنی در تهران است. این پژوهش از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی-پیمایشی و از نظر ارتباط بین متغیرها از نوع ...
-
تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت ها
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)یکی از مهمترین دغدغه های مدیران در مورد برند شرکت، یافتن پاسخ این سؤال است که چگونه ارزش برند شرکت آنها می تواند فروش بیشتری را برای شرکت به همراه داشته و منجر به افزایش ارزش شرکت ها بشود. با افزایش رقابت شرکت ها، ارزش ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارتهای بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)اکثر کسب و کارهای کوچک، شرکتهای کوچک خانوادگی هستند که معمولاً از مهارتهای بازاریابی بیبهره بوده و فاقد قابلیتهای زیرساختی برای عملیاتی کردن فعالیتهای بهروز سیستمهای توزیعی بازاریابی میباشند. آنها بیشتر درگیر ...
-
تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-08-23)مدیران سازمانهای سنتی بیشترین تمرکز خود را روی دارایی های مشهود و مادی مانند زمین ، پول ، نیروی کار و... می گذاشتند ولی با عبور اقتصاد از مرحله سنتی به اقتصاد دانشی، مدیران سازمانها باید از تک بعدی نگریستن به دارایی ها ...



