دوره 11, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
اعتبار بخشی راهنمای برنامه درسی آموزش آداب و مهارت های زندگی (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2012-12-21)این پژوهش با هدف بررسی میزان اعتبار علمی برنامه درسی آموزش آداب و مهارت های زندگی از دیدگاه صاحب نظران انجام شده است. نمونة آماری شامل 55 نفر متخصصان حوزه های مرتبط می باشد و اطلاعات لازم با استفاده از پرسش نامه و مصاحبه ...
 
- 
تحلیل محتوای کتاب های درسی دورۀ آموزش ابتدایی براساس مؤلفه های شادکامی (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2012-12-21)هدف اصلی این پژوهش تحلیل محتوای کتاب های درسی دورة آموزش ابتدایی براساس مؤلفه های شادکامی از قبیل عاطفة مثبت و رضایت از زندگی است. جامعة آماری، همة کتاب های دوره ابتدایی؛ شامل 36 جلد کتاب در سال تحصیلی 1390-1389 در هشت ...
 
- 
تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2012-12-21)هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر سال اول دورة راهنمایی تحصیلی مدارس سما در شهر تهران بود. بدین منظور، با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ...
 
- 
بررسی تأثیر الگوی بدیعه پردازی بر میزان دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان سال اول متوسطه در درس مهارت های زندگی (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2012-12-21)هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر الگوی بدیعه پردازی بر میزان دانش، مهارت و نگرش درس مهارت های زندگی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه شهر سنندج بوده است. روش تحقیق در این مطالعه نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون - پس آزمون ...
 
- 
آزمون الگوی شناختی - اجتماعی رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه شهر ارومیه (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2012-12-21)در چند سال اخیر مدل شناختی - اجتماعی در تلاش برای تبیین عوامل شکل دهندة رضایت شغلی بوده و در این راستا، توجه پژوهشی قابل توجهی را برای درک ابعاد مختلف این متغیر به خود اختصاص داده است. از این رو، هدف مطالعه حاضر بررسی روایی ...
 



