مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس موضوع "اعتماد"

  • تأثیر ابعاد شخصیت بر احساس، اعتماد و جذابیت در برند کارفرما 

    رحمانی, ناصر؛ ابراهیم پور, حبیب؛ عسگرنژاد نوری, باقر؛ حسن زاده, محمد (انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2019-02-20)
    هدف این پژوهش، بررسی تأثیر ابعاد شخصیت بر احساس، اعتماد و جذابیت در برند کارفرماست. جامعه آماری شامل 13000 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و 147 نفر از کارکنان شرکت نفت در شهر اردبیل است. براین‌اساس، تعداد 410 نفر ...