مرور دوره 7, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
Auto-Ethnography: “Employee Behavior Towards Supervisors and Managers” Or “Interaction as the Ideal Behavior”
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2018-05-22)Before managing the staff in dealing with supervisors and managers, it is necessary to recognize types of behavior they exhibit. This has not been previously analyzed through concise research. Using Analytic Auto-ethnography ...
-
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2018-05-22)هدف این پژوهش، بررسی تأثیر ارزش ویژه برند درونسازمانی بر رضایت مشتری بهطور مستقیم و نیز بهطور غیرمستقیم و با میانجیگری رفتارشهروندی برند و رضایت کارکنان بهعنوان مؤلفههای مزایای ارزش ویژه برند است. این پژوهش ازنظر ...
-
ارائه روش کمی اندازهگیری درجه تناسب فرد-سازمان با استفاده از روش ANP
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2018-05-22)هدف از نگارش مقاله حاضر، شناسایی و انتخاب مدلی مناسب جهت سنجش درجه تناسب فرد - سازمان از ادبیات موضوع، تعیین وزن شاخصهای مدل مذکور و درنهایت ارائه روشی کمی برای اندازهگیری درجه تناسب دوسویه فرد - سازمان است. در این ...
-
واکاوی انتظارات شهروندان از سازمانهای دولتی در ایران: روش ترکیبی اکتشافی
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2018-05-22)شهروندان، مالکان دولتند، زیرا بدون همراهی و همدلی آنها دولت نمیتواند به حیات خود ادامه دهد. مطالعات متعددی درمورد رابطه بین دولت و شهروندان انجام شده ولی تاکنون در مورد انتظارات شهروندان از سازمانهای دولتی پژوهشی در کشور ...
-
تجربیات رهبران تحولآفرین با گرایش کارآفرینی و عملکرد نوآورانه در الکترونیکیکردن گمرک(با رویکرد پدیدارشناسی توصیفی کلایزی)
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2018-05-22)سازمانها برای رویارویی با محیط دگرگون خود نیازمند انعطافپذیری در عملکرد و گرایش کارآفرینی برای عملکرد نوآورانه باتوجهبه رهبری تحولآفرین هستند. هدف پژوهش حاضر، درک تجربیات رهبران تحولآفرینی است که با گرایش ...



