دوره 16, شماره 61
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2012-02-20)
 
- 
استفاده از تصمیمگیری چندمعیاره فازی در مدل کارت امتیازی متوازن برای بهبود عملکرد صنایع فولادی ایران (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2012-02-20)
 
- 
بررسی ارتباط بین شدت تجارت دوجانبه و همزمانی ادوار تجاری ایران و اعضای اکو با استفاده از یک الگوی ترکیبی (Panel Data) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2012-02-20)
 
- 
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین به روش تحلیل سلسلهمراتبی فازی (مطالعه موردی یک شرکت صنایع غذایی) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2012-02-20)
 
- 
ارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2012-02-20)
 



