دوره 2, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
نقش سرمایههای روانشناختی مثبت و عملکرد خانواده در پیشبینی شادکامی در دانشآموزان دبیرستانی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)هدف از پژوهش تعیین نقش سرمایههای روانشناسی مثبت و عملکرد خانواده در پیشبینی شادکامی نوجوانان بود. روش پژوهش همبستگی بود. نمونه پژوهش شامل 290 نفر از دانشآموزان بود که به روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. از پرسشنامههای ...
 
- 
نقش تعدیلی ذهنآگاهی و پذیرش در پیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس کمالگرایی دانشجویان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)هدف پژوهش بررسی رابطهی کمالگرایی با بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش تعدیلی ذهنآگاهی و پذیرش در دانشجویان بود که با روش توصیفی از نوع همبستگی به انجام رسید. گروه نمونه شامل 341 نفر بود که با روش نمونهگیری تصادفی ...
 
- 
شناسنامه علمی: سال دوم، شماره سوم، پیاپی (7)، پاییز 1395 (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)
 
- 
تأثیرآموزش علاقه اجتماعی بر سبکزندگی نوجوانان قلدر و قربانی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)هدف پژوهش ارزیابی تأثیر آموزش علاقه اجتماعی بر سبکزندگی نوجوانان قلدر و قربانی بود. پژوهش یک طرح نیمهآزمایشی با دو گروهآزمایشی و دوگروه کنترل و ارزیابی بهصورت پیشآزمون، پسآزمون و پیگیری دوماهه بود.جامعهآماری را ...
 
- 
نقش شفقت خود در پیشبینی بخشایشگری و همدلی در جوانان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)این پژوهش با هدف بررسی نقش شفقت خود در پیشبینی بخشایشگری و همدلی در جوانان انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. تعداد 250 نفر از جوانان 18 تا 30 ساله که به مراکز فرهنگی و عمومی شهر اصفهان مراجعه نموده بودند، ...
 
- 
اثربخشی درمانشناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)هدف پژوهش بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر بود. پژوهش مطالعهای آزمایشی، دو گروهی و سه مرحلهای است که بر روی 30 زن مبتلا به بیماری عروق کرونر که به طور ...
 
- 
تأثیرآموزش مهارت مثبتنگری بر شادکامی و باورهای غیر منطقی دانشآموزان نابینا (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)پژوهش با هدف بررسی تاثیر آموزش مهارت مثبتنگری بر افزایش شادکامی و کاهش باورهای غیر منطقی دانشآموزان نابینا انجام گرفت. نمونه مورد پژوهش شامل 30 نفر از دانشآموزان نابینا (15 نفر در گروه آزمایش و 15 نفر در گروه ...
 



