• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی دانش انتظامی سیستان و بلوچستان
    • دوره 6, شماره 15
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی دانش انتظامی سیستان و بلوچستان
    • دوره 6, شماره 15
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی کیفیت خدمات پلیس + 10 در شهر زاهدان با مقیاس سروکوال

    (ندگان)پدیدآور
    ترکاشوند, شهاب
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    817.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    این پژوهش به‌منظور ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس + 10 با استفاده از مدل سروکوال انجام گرفته است که در این پژوهش به این مقوله نیز به هر یک از ابعاد پنج‌گانه کیفیت خدمات پرداخته شده است. روش تحقیق: روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و با توجه به نوع و ماهیت مسئله، اهداف و سؤال‌های پژوهش توصیفی می‌باشد و برای جمع‌آوری اطلاعات از روش پیمایشی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان دفاتر پلیس +10 در شهر زاهدان تشکیل داده‌اند و از روش نمونه گیری خوشه‌ای مرحله‌ای استفاده گردیده و از این جامعه، نمونه‌ای آماری با حجم 385 نفر تعیین شده و سپس پرسشنامه‌ای استاندارد و مورد مراجعه در تحقیقات بین المللی بین اعضای نمونه آماری توزیع که میزان ضریب آلفای کرونباخ برای این پرسشنامه 849/0محاسبه گردیده است. یافته‌ها: نتایج به‌دست‌آمده بیانگر این است که بین ارزیابی کیفیت خدمات در کلیه ابعاد پنج گانه مورد انتظار مشتریان و کیفیت خدمات و خدمات ارائه شده به آنها از سوی دفاترخدمات شکاف وجود دارد. میزان این شکاف در مورد بعد اطمینان از بقیه ابعاد کمتر بوده و در مراحل بعد، قابلیت اعتماد و همدلی با نتایج مشابه، شکاف‌های بیشتری دارند و ابعاد پاسخگویی و موارد ملموس عمیق‌ترین شکاف را در بین پنج بعد مؤلفه های کیفیت خدمات دارا می باشند. نتیجه‌گیری: نتایج نشان می‌دهد که انتظارات و دریافت‌های، زنان و مردان از کیفیت خدمات دفاتر« پلیس+ 10 » تقریباً یکسان است اما زنان در مقایسه با مردان از ملموسات، انتظارات بیشتری دارند و کیفیت خدمات درک شده در گروه‌های سنی مختلف تقریباً یکسان است.
    کلید واژگان
    پلیس+ 10 و سروکوال
    خدمات
    کیفیت
    کیفیت خدمات

    شماره نشریه
    15
    تاریخ نشر
    2015-06-22
    1394-04-01
    ناشر
    فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان

    URI
    http://sbl.jrl.police.ir/article_15672.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/13844

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب