مرور دوره 23, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2016-06-21)
-
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2016-06-21)
-
الگوی ساختاری رابطهی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2016-06-21)
-
تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2016-06-21)اینپژوهش با هدف تاًثیر آموزش بخششدرمانی بر کنترل خشم دانشآموزان دختر پایه اولمتوسطه انجام گرفت. بدین منظور از بین دانشآموزان دختر پایهی اول متوسطه شهرتهران در سال تحصیلی 91-90 نمونهای با حجم 50 نفر ...
-
اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2016-06-21)افسردگی یک اختلال رایج در بیماران عروق کرونر قلب است که سلامت روانی و میزان بازده قلبی آنان را کاهش می دهد. هدف این پژوهش بررسی اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش بازده قلبی بیماران ...



