مرور دوره 24, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2017-12-22)هدف از پژوهش حاضر، تعیین تأثیر آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیمشدهی کودکان مضطرب است. پژوهش حاضر از نوع نیمهآزمایشی است که با استفاده از نمونهگیری تصادفی هدفمند و با توجه به معیارهای پژوهش، 38 کودک پسر هشت ...
 
- 
اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیریهای شناختی (CBM) بر ترک سیگار (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2017-12-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی مداخله اصلاح سوگیریهای شناختی (سوگیری توجه و گرایش به سیگار) بر کاهش وابستگی به سیگار در افراد سیگاری اجرا شد. طرح پژوهش کارآزمایی تصادفی کنترلشده با پیش آزمون، پسآزمون و پیگیریهای یکماهه ...
 
- 
رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجیگر خشنودی شغلی (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2017-12-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه علی طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل با میانجیگری خشنودی شغلی بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان شرکت آب و نیروی شهر گتوند و شرکتهای همکار تشکیل ...
 
- 
کمالگرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطهای سبک هویت و تعهد هویت (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2017-12-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش واسطهای سبک هویت و تعهد هویت در رابطه کمالگرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان بود. تعداد دویست و هفتاد و سه نفر دانشآموز (135 نفر دختر و 138 نفر پسر) بدون دریافت هزینه در دامنه سنی ...
 



