مرور دوره 17, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-06-22)هدف از انجام این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی، شناختی-غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی و رفتاری-غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر بود. آموزش ...
-
تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی زوجین
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-06-22)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی در زوجین کارکنان شرکت نفت اهواز میباشد. جامعهی آماری این پژوهش کلیهی زوجین کارکنان شرکت نفت اهواز میباشد که به فراخوان محقق پاسخ مثبت دادهاند و از بین ...
-
بررسی ارتباط میان ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-06-22)هدف از انجام این تحقیق، تعیین رابطه ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان بوده است. به همین منطور از بین دانشآموزان دختر و پسر پایهی سوم دبیرستانهای شهر اهواز 200 نفر (100 پسر و 100 دختر) به شیوه خوشهیی چند ...
-
اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-06-22)پژوهش حاضر با هدف اعتباریابی مقیاس سنجش هوش معنوی کینگ (SISRI-24) بر روی دانشجویان دانشگاه اصفهان انجام شده است. جامعهی آماری مورد مطالعه شامل کلیهی دانشجویان دانشگاه اصفهان در سال 87- 88 میباشد که از این تعداد 250 نفر ...
-
بررسی متغیرهای شخصیتی و سازمانی به عنوان پیشبینهای سوانح ترافیکی در رانندگان اتوبوسهای شهری در سازمان اتوبوسرانی شهر تهران
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-06-22)در پژوهش حاضر ویژگیهای شخصیتی و متغیرهای سازمانی به عنوان پیشبینهای حادثه دیدگی در رانندگان اتوبوسهای شهری در سازمان اتوبوسرانی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت. نمونه پژوهش شامل 150 رانندهی حادثه دیده (طی 5 ...
-
مقایسهی هوش هیجانی و مؤلفههای آن در دانشآموزان نابینا و بینا
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-06-22)تحقیق حاضر به منظور مقایسه مؤلفههای هوش هیجانی در دانشآموزان نابینا و بینا انجام شده است. جامعهی آماری پژوهش حاضر، شامل کلیهی دانشآموزان نابینا و بینای پسر و دختر در دامنهی سنی 13-20 ساله بود که در سال تحصیلی 88-1387 ...



