مقایسه اثرات مداخلات شناختی-رفتاری، آموزش سبکهای پردازش حسی و والدگری مثبت برمشکلات رفتاری کودکان
(ندگان)پدیدآور
اقبالی قاضیجهانی, نسرینحسنزاده, رمضاندوستی, یارعلی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیشماره نشریه
48تاریخ نشر
2018-02-201396-12-01
ناشر
دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه روانشناسی، واحد ساری، دانشگاه آزاداسلامی، ساری، ایرانگروه روانشناسی، واحد ساری، دانشگاه آزاداسلامی، ساری، ایران
گروه روانشناسی، واحد ساری ،دانشگاه آزاداسلامی، ساری، ایران



