نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسپهریان آذر, فیروزهfa_IR
dc.contributor.authorمحمدی آذر, مرضیهfa_IR
dc.contributor.authorموهنا, سعیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:38:38Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:38:38Z
dc.date.available1399-07-08T22:38:38Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:38:38Z
dc.date.issued2016-05-21en_US
dc.date.issued1395-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-04-30en_US
dc.date.submitted1394-02-10fa_IR
dc.identifier.citationسپهریان آذر, فیروزه, محمدی آذر, مرضیه, موهنا, سعید. (1395). اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستان. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(41), 79-97.fa_IR
dc.identifier.issn2322-3340
dc.identifier.urihttps://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_5224.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/137036
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تبریزfa_IR
dc.publisherUniversity of Tabrizen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه پژوهش های نوین روانشناختیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Modern Psychological Researchesen_US
dc.titleاثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue41
dc.citation.spage79
dc.citation.epage97


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد