| dc.contributor.author | محمدزاده, جهانشا | fa_IR |
| dc.contributor.author | عریضی, حمیدرضا | fa_IR |
| dc.contributor.author | عریضی, حمیدرضا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T22:37:13Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:37:14Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T22:37:13Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T22:37:14Z | |
| dc.date.issued | 2008-06-21 | en_US |
| dc.date.issued | 1387-04-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2012-08-08 | en_US |
| dc.date.submitted | 1391-05-18 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | محمدزاده, جهانشا, عریضی, حمیدرضا, عریضی, حمیدرضا. (1387). مقایسه عملکرد دختران و پسران در خرده آزمونهای ساختار هوش میکر و اعتباریابی این مجموعه آزمونها. مطالعات روانشناختی, 4(2), 9-26. doi: 10.22051/psy.2008.1624 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2538-2942 | |
| dc.identifier.issn | 2538-2950 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22051/psy.2008.1624 | |
| dc.identifier.uri | https://psychstudies.alzahra.ac.ir/article_1624.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/136516 | |
| dc.description.abstract | پژوهش حاضر به منظور مقایسه عملکرد دختران و پسران در خرده آزمونهای شناختی، معنایی- نمادی آزمون میکر در دانشآموزان پایههای سوم تا پنجم ابتدایی انجام شد. نمونه پژوهش 292 دانشآموز دختر و پسر را شامل بود. آزمون ساختار هوش میکر 5 خرده آزمون، معنایی- نمادی است که بر اساس الگوی چند عاملی و شناخته شده هوش گیلفورد (1959) ساخته شده است. یافتههای مرتبط با تحلیل واریانس چند متغیری نشان داد که تفاوت معنیداری میان پسران و دختران در خرده آزمونهای میکر وجود دارد (001/0P | fa_IR |
| dc.format.extent | 178 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه الزهراء(س) | fa_IR |
| dc.publisher | Alzahra University | en_US |
| dc.relation.ispartof | مطالعات روانشناختی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Psychological Studies | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22051/psy.2008.1624 | |
| dc.subject | آزمون ساختار هوش میکر | fa_IR |
| dc.subject | خرده آزمونهای شناختی | fa_IR |
| dc.subject | معنایی | fa_IR |
| dc.subject | نمادی میکر | fa_IR |
| dc.subject | الگوی هوش مکعبی گیلفورد | fa_IR |
| dc.subject | عملکرد دختران و پسران در آزمون میکر | fa_IR |
| dc.title | مقایسه عملکرد دختران و پسران در خرده آزمونهای ساختار هوش میکر و اعتباریابی این مجموعه آزمونها | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 4 | |
| dc.citation.issue | 2 | |
| dc.citation.spage | 9 | |
| dc.citation.epage | 26 | |