بررسی تأثیر میزان استفاده از رسانه و شبکههای مجازی بر مدیریت بدن در بین زنان 20 تا 40 سال شهر لار
(ندگان)پدیدآور
نوروزی, فاطمهنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
در دنیای حاضر با گسترش چشمگیر رسانه و شبکههای مجازی شاهد گسترش توجه افراد به بدن و مدیریت آن هستیم. در تحقیق حاضر تاثیر استفاده از انواع رسانههای داخلی و خارجی و شبکههای مجازی بر مدیت بدن سنجیده شده است. روش تحقیق پیمایشی از نوع تبیینی است. نمونهی تحقیق، شامل زنان متاهل و مجرد واقع در سنین20-40 ساله شهر لار و نتایج تحقیق، حاکی از تاثیرگذاری رسانهها و شبکههای مجازی بر مدیریت بدن هستند. از میان عوامل جانبی نیز سن، شغل و تحصیلات پاسخگو تاثیر معنیداری بر متغیر وابسته داشتهاند و طبقهی اجتماعی و درآمد، تاثیری بر مدیریت بدن نداشتهاند.
کلید واژگان
رسانههای جمعیشبکههای مجازی
مدیریت بدن
زنان
شهر لار
شماره نشریه
6تاریخ نشر
2015-12-221394-10-01




