دوره 7, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطه عاطفه مثبت و منفی صفت با بیعدالتی و رفتارهای مخرب کارکنان
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2011-09-23)این پژوهش با هدف بررسی نقش عاطفه مثبت و منفی صفت در رابطه بیعدالتی با رفتارهای مخرب کارکنان اجرا شد. جامعه آماری پژوهش را کارکنان یک شرکت تولیدی و صنعتی (به تعداد 250 نفر) در پاییز 1388 در شهرکرد تشکیل دادند. روش پژوهش ...
-
نگرش دانشآموزان به درس ریاضی و رابطه آن بااضطراب امتحان (مورد:دانشآموزان دختروپسرسال دوم دبیرستانهای شهراصفهان)
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2011-09-23)دانشآموزان نسبت به مواد درسی نگرشهایی دارندکه این نگرشها در عملکردآموزشی آنها نقشی مهم ایفاء میکند. هدف مقاله مطالعه میزان نگرش دانشآموزان به درس ریاضی، نگرش آنها به اضطراب امتحان ریاضی وبررسی ارتباط بین نگرش به درس ...
-
بررسی ویژگیی های روانسنجی پرسشنامه سنجش رفتار تغذیهای مینه سوتا در دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان شهر اصفهان
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2011-09-23)پژوهش با هدف هنجارگزینی و بررسی اعتبار وقابلیت اعتماد پرسشنامه سنجش رفتار تغذیهای مینه سوتاMEBS)،ون رانسون و همکاران، 2005) در دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان شهر اصفهان اجرا شد. این پرسشنامه یکی از ابزارهای خود گزارش دهی ...
-
ارتباط تاب آوری، استرس و خود کارآمدی با رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2011-09-23)این پژوهش با هدف تعیین ارتباط تاب آوری، استرس و خود کارآمدی با رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین انجام شد و یک مطالعه همبستگی بود. آزمودنیهای پژوهش 120 نفر بودند که از میان دانشآموزان دارای ...
-
اثربخشی آموزشی افزایش عاطفه مثبت بر میزان رضایت زناشویی و سبک دلبستگی در دانشجویان متأهل
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2011-09-23)این پژوهش بر اساس اهمیت جنبش روانشناختی مثبت نگر در قرن حاضر، به اثربخشی آموزشی افزایش عاطفه مثبت بر میزان رضایت زناشویی و سبک دلبستگی توجه کرده است و فرضیه آن مبتنی بر این است که آموزش عاطفه مثبت به رضایت زناشویی و تغییر ...



