مرور دوره 13, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
مقایسه خودشناسی انسجامی و ناگویی خلقی در بین دانش آموزان پسر عادی و طلاق (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2018-02-20)هدف از پژوهش حاضر مقایسه خودشناسی انسجامی و ناگویی خلقی در بین دانش آموزان پسر دبیرستانی طلاق و عادی مشگین شهر در سال 95-1394 بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان طلاق و عادی بود که از بین آنها نمونهای به تعداد 120 نفر ...
 
- 
تاثیر آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برمیزان اضطراب وپرخاشگری افراد مبتلا به حمله هراس (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2018-02-20)چکیده:این پژوهش با هدف بررسی کارایی اموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر میزان پرخاشگری و اضطراب بیماران مبتلا به هراس انجام شد. روش پژوهش نیمهآزمایشی ، پیشآزمون–پسآزمون با گروه کنترل انجام شد. بدین ...
 
- 
اثربخشی رواندرمانی وجودی به شیوهی گروهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودکان سرطانی (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر اثربخشی رواندرمانی وجودی به شیوهی گروهی بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودکان سرطانی میباشد. روش پژوهش حاضر نیمهآزمایشی و از نوع پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعهی آماری ...
 
- 
اثربخشی رویکرد مؤلفههای پنجگانه بر مشکلات رفتاری نوجوانان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2018-02-20)چکیدههدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی رویکرد مؤلفههای پنجگانه بر مشکلات رفتاری نوجوانان دارای اختلال طیف اوتیسم انجام گرفت.مواد و روش: روش پژوهش حاضر از نوع مورد منفرد با طرح A-B است. جامعه آماری پژوهش ...
 
- 
مقایسه فراشناخت، انعطاف پذیری شناختی و توجه متمرکز در افراد وابسته به متامفتامین و افراد سالم (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2018-02-20)سوءمصرف متامفتامین، اعتیادی است که برای ترک یا کنترل آن داروی مناسبی وجود ندارد. لذا این پژوهش با هدف بررسی کارکردهای شناختی و مدل شناختی – اجرایی مغز افراد مبتلا، و مقایسه آن با افراد سالم انجام شد. 60 نفر شرکت کننده به ...
 
- 
پیشبینی عملکرد جنسی براساس سبکهای دلبستگی، تمایزیافتگی خود و تحصیلات در دانشجویان زن متأهل شهر اهواز (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2018-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی، تمایزیافتگی خود و تحصیلات با عملکرد جنسی صورت گرفت. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی بود. جامعهی آماری کلیهی دانشجویان زن متأهل دانشگاههای شهر اهواز بود. نمونه 177 نفر ...
 



