نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorطاهری خرم آبادی, سیدعلیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:33:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:33:57Z
dc.date.available1399-07-08T22:33:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:33:57Z
dc.date.issued2010-11-22en_US
dc.date.issued1389-09-01fa_IR
dc.date.submitted2014-11-15en_US
dc.date.submitted1393-08-24fa_IR
dc.identifier.citationطاهری خرم آبادی, سیدعلی. (1389). فلسفه‌های مضاف؟!. فصلنامه علمی پژوهشی آیین حکمت, 2(895), 89-116.fa_IR
dc.identifier.issn2008-9309
dc.identifier.urihttp://pwq.bou.ac.ir/article_10287.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/135323
dc.description.abstractفلسفه در آغاز نامی عام برای همه دانش­ها بوده است. پس از دوران قرون وسطی غربیان به بخش طبیعیات فلسفه توجه ویژه نمودند و عالمان علوم طبیعی از عالمان سایر بخش­های فلسفه جدا شدند. در دوران معاصر رفته رفته بخش­های مختلف فلسفه – که همگی در روش غیر تجربی مشترک بودند- در غرب با عناوین مجزا از یکدیگر متمایز شدند. پس از انتقال این عناوین به اهل فلسفه ایران، اصطلاح فلسفه های مضاف در برابر فلسفه (مطلق) رایج شد. این اصطلاح در بر دارنده هیچ مبنا یا لازم علم شناسانه مهمی نیست؛ بلکه برای رشد و تعالی فلسفه در ایران زیان‌بار است.fa_IR
dc.format.extent317
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه باقرالعلوم علیه‌ السلامfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشی آیین حکمتfa_IR
dc.relation.ispartofPractice of Wisdomen_US
dc.subject: فلسفهfa_IR
dc.subjectمابعدالطبیعهfa_IR
dc.subjectفلسفه مضافfa_IR
dc.titleفلسفه‌های مضاف؟!fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه فلسفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue895
dc.citation.spage89
dc.citation.epage116


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد