مرور دوره 8, شماره 31 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
راهکارهای برنامههای برتر حفاظت وب در مقابله با چالشهای مدیریتی حفاظت وب (دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-02-20)هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، شناسایی راهکارهایی است که برنامههای برتر حفاظت وب در مواجهه با چالشهای مدیریتی حفاظت وب شامل مدیریت حقوقی، مدیریت دسترسی، مدیریت سازمانی و مدیریت مالی به کار میگیرند. ...
 
- 
مدیریت منابع الکترونیک در کتابخانههای دانشگاهی شهر تهران (دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-02-20)هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی مؤلفههای مدیریت مجموعه منابع الکترونیک در کتابخانههای دانشگاهی تهران است. روش پژوهش: پژوهش حاضر از نوع کاربردی و روش پژوهش پیمایشی- توصیفی است. جامعه آماری ...
 
- 
بهبود خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه کاربران بر اساس عوامل جمعیت شناختی (دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-02-20)هدف: هدف از این پژوهش بهبود خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه کاربران بر اساس عوامل جمعیت شناختی است. روشپژوهش: روش پژوهش از نوع پیمایشی - توصیفی ...
 
- 
رابطهی تسهیم دانش و نوآوری کتابداران کتابخانههای دانشگاه تربیت مدرس (دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-02-20)هدف: هدف پژوهش حاضر، از یک سو تعیین میزان تسهیم دانش و سطوح پنجگانه نوآوری (محیطی، رهبری، فرایند، بازخورد- محیط و بازخورد- فرد) و از سوی دیگر تعیین رابطه تسهیم دانش و نوآوری کتابداران کتابخانههای دانشگاه ...
 
- 
سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز سمیرم، شهرضا و اصفهان بر اساس استانداردهای سواد اطلاعاتی برای دانشجویان آموزش عالی (ACRL) (دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-02-20)هدف: پژوهش حاضر به منظور سنجش و بررسی وضعیت مهارتهای سواد اطلاعاتی واقعی و پایه دانشجویان دانشگاه پیام نور در رابطه با متغیرهای معدل و میزان دسترسی به رایانه انجام گرفته است. روش پژوهش: ...
 
- 
ارزیابی نحوهی ارائه خدمات مرجع چاپی و الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا(س) (دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-02-20)هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی نقاط قوت و ضعف امکانات موجود و ملزومات مورد نیاز در ارائه خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا(س) از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) است. روش ...
 



