دوره 26, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
سیاستهای خبری در زمینة اخبـار جنـگ (مطالعة موردی ایالات متحده آمریکا) /نوشته : ارل ایلهان و نالان /ترجمه سعید باقری و مصطفی اسکندری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-05-22)اطلاعات و ارتباطات در هر برهة تاریخی برای جوامع و دولتها مهم بودهاست. از اینرو تکنولوژیهای ارتباطاتی که باعث گسترش اطلاعات است همواره توسط دولتها نظارت و کنترل شدهاست. ...
-
پخش سریالهای تلویزیونی ماهوارهای و فرهنگ نامگذاری مردم /نوشته : ناهید کردی و طاهر براتچیان
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-05-22)هدف این پژوهش مطالعة رابطة نامهای ایرانی با پخش سریالهای تلویزیونی است. در این پژوهش از دو روش اسنادی و پیمایشی استفاده میشود، و جامعه آماری به تعداد متولدین سالهای 82 تا 92 (کودکان زیر 10 سال ایران) است و حجم ...
-
بررسی نقش فیسبوک بر تغییر ماهیـت شیـوههای انتشـار اخبـار و اطلاعات از دیدگاه روزنامهنگاران تهرانی عضـو شبکه اجتماعی فیسبوک /نوشته :علی گرانمایه پور و فروغ جیرانی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-05-22)این مقاله بر اساس یافتههای رسالة کارشناسی ارشد با نام "بررسی نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر تغییر ماهیت انتشار اخبار و اطلاعات با تأکید بر فیسبوک“تنظیم شدهاست.
-
تنوع فرهنگی ایران و الزامات سیاستگذاری رسانهای (مطالعة موردی شبکههای استانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران / نوشته : مسعود کوثری و سید حسن آذری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-05-22)در دنیای جهانیشده و جهان رسانهای شدة امروز دسترسی به ابزار رسانهای و بازنمایی برای همة افراد، گروهها، اجتماعات، مناطق و حوزههای جغرافیایی و فرهنگی به نیازی ضروری تبدیل شدهاست. شبکههای رادیویی و تلویزیونی ...



