• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تامین اجتماعی
    • دوره 3, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تامین اجتماعی
    • دوره 3, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    کاربرد خدمات الکترونیکی در سازمانهای تامین اجتماعی

    (ندگان)پدیدآور
    کینرلر مترجم: دکتر علی حسن زاده, فرانسیس
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.430 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    عناوین موضوعات مورد بحث در گردهمائیهای مذکور به شرح زیر است: لاهه،4991،ارتباطات به عنوان پیش‌نیاز یکپارچگی منابع تکنولوژیکی؛برلین،6991،نوآوریهای در تکنولوژی‌ اطلاعات به عنوان عاملی قاطع در توسعه بیشتر سیستم‌های تأمین اجتماعی؛مونتریال،9991،خدمات‌ الکترونیکی:فرصتهای جدید برای ارائه خدمات در طرحهای تأمین اجتماعی. مؤسسات تأمین اجتماعی،در وهله اول،با ایجاد تغییر در شیوه‌های انجام کارهای خود، شیوه ارائه خدمات به مشتریان(بیمه‌شدگان،استفاده‌کنندگان،کارفرمایان،و دیگر طرفهای‌ ذینفع)،و به‌طور کلی در جهت بهبود کارآیی و اثربخشی سیستم خود را از این تکنولوژیهای جدید بهره‌گیری کرده‌اند. با توجه به ورود تکنولوژیهای جدید،تنوع تقاضاها و انتظارات،و الزامات فزاینده مشتریان چگونه می‌توان‌ مأموریتهای مربوط را به‌طور موثر به انجام رساند؟ ساختار درونی کار در سیستم‌های تأمین اجتماعی یک‌بار دیگر نیاز به تغییر داشته و سرمایه‌گذاری جدید ضروری خواهد بود. Tarjeta de Seguridad Social هدف از اجرای پروژه ساده‌تر کردن روابط مشتریان با سازمان تأمین اجتماعی،به‌طور خاص‌ و وزارت کار و امور اجتماعی به‌طور عام،از طریق صدور کارت‌های انفرادی برای همه اعضای‌ (ثبت‌نام‌کرده)-اعم از پرداخت‌کننده(حق بیمه)و استفاده‌کننده از مزایا(ذی‌نفع)بوده است. *ادغام تکنولوژیهای متعدد توسعه عمده دیگر یکه ضمن برنامه اطلاعات استراتژیک شماره 2 مطرح است ایجاد یک مرکز تلفنی است‌ که به منظور استقرار انگیهز به هم پیوستگی خدمات و به کار گرفتن برخی از کارکنان دفتر اشتغال و آموزش‌ حرفه‌ای در این مراکز،به سیستم‌هی کامپیوتری نیز متصل شود-به مراکزی که به جای ایفای نقش به‌ عنوان نماینده‌های آن مؤسسه،در مقام مشاوران آموزش‌دیده برای پاسخ به سؤالات عمل کرده اما در عین‌ حال اطلاعات مربوط به فرصتهای شغلی ارائه‌شده و خدمات موجود را در اختیار پرسشگران قرار دهند

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2001-05-22
    1380-03-01
    ناشر
    موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی

    URI
    http://qjo.ssor.ir/article_60286.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/132642

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب