دوره 25, شماره 90
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
پیشبینی مدول برجهندگی مصالح اساس تثبیتشده تحت اثر سیکلهای تر و خشکشدن با استفاده از سیستم استنتاج عصبی- فازی تطبیقی (ANFIS)
(مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی, 2017-03-21)یکی از مهمترین پارامترهای ورودی برای طراحی روسازی با استفاده از روش مکانیستیک- تجربی، مدول برجهندگی مصالح مختلف روسازی است. مدول برجهندگی معمولاً با انجام آزمایش بارگذاری سه محوری دینامیک تعیین می ...
-
بررسی روش تداخل ترافیکی سوئدی و روش تداخل ترافیکی هلندی به عنوان روشهای غیر مستقیم ارزیابی ایمنی
(مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی, 2017-03-21)ایمنی تردد عابر پیاده و نرخ بالای تصادفات وسایل نقلیه با عابران که متأسفانه در اغلب موارد منجر به فوت و یا جراحات جدی و دائمی می گردد،توجه زیادی را به خود معطوف داشته است. با بررسی پارامترهای رفتاری ...
-
بررسی و تحلیل اثرات اجرای ITS درکارایی سیستم حمل و نقل همگانی شهر مشهد
(مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی, 2017-03-21)هوشمندسازی زیرساختهای حملونقل از مهمترین راهحلهای ممکن برای استفاده بهینه از ظرفیت موجود میباشد. لذا این مقاله، به بررسی کارایی سیستمهای هوشمند حملونقل در ارتقاء سیستم حملونقل همگانی شهر ...
-
ارایه مدل تحلیلی افزایش سرعت مجاز در آزادراه ها و تاثیر آن بر ارتقاء ایمنی سفر
(مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی, 2017-03-21)عاملسرعتدررانندگیبهمرگوصدماتجدیمنجرمیشود.هر چندتصویردقیقیبرای نشاندادن ...
-
شناسایی نقاط حادثهخیز تصادفات عابر پیاده به کمک تابع چگالی کرنل در محیط GIS (مطالعهی موردی: شهر مشهد)
(مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی, 2017-03-21)تحقیقات نشان میدهند که سهمعابر پیادهازمرگومیرناشیاز تصادفات ترافیکی 22 درصد واین مقداردر کشور ایران معادل ...



