• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Scientia Iranica
    • Volume 23, Issue 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Scientia Iranica
    • Volume 23, Issue 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Transductive transfer learning via maximum margin criterion

    (ندگان)پدیدآور
    Tahmoresnezhad, J.Hashemi, S.
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    2.831 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    In this paper, we propose a transductive transfer learning framework, referred to as Transfer Maximum Margin Criterion (T-MMC). This framework is suitable to transfer the knowledge acquired in one domain, the source domain, to another domain, the target domain, where no labeled examples are available in the target domain. We introduce an e ective feature weighting approach, which proceeds to reduce the domain di erence between the source and target domains. Moreover, we exploit maximum margin criterion to well discriminate various classes in the reduced domains. We simultaneously transfer knowledge from the source domain to target domain and also discriminate various classes in the reduced domains. Comprehensive experiments on the synthetic and real datasets demonstrate that T-MMC outperforms existing transfer learning methods.
    کلید واژگان
    Transductive transfer learning
    Unsupervised domain adaptation
    Maximum margin criterion
    Maximum mean discrepancy

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2016-06-01
    1395-03-12
    ناشر
    Sharif University of Technology
    سازمان پدید آورنده
    Faculty of IT & Computer Engineering, Urmia University of Technology, Urmia, Iran.
    School of Electrical and Computer Engineering, Shiraz University, Shiraz, Iran.

    شاپا
    1026-3098
    2345-3605
    URI
    https://dx.doi.org/10.24200/sci.2016.3892
    http://scientiairanica.sharif.edu/article_3892.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/118905

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب