دوره 11, شماره 4

 

ارسال های اخیر

  • بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم) 

    نوروزی, حسین؛ خداکرمی, امیر حسین؛ خدامی, سهیلا (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)
    امروزه برندینگ به‌منظور پیشبرد برنامه‌های وفاداری از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به محبوبیت بسیار رسانه اجتماعی اینستاگرام برای کسب‌وکارها بخصوص در ایران، پژوهش حاضر به سنجش تأثیر جنسیت برند بر ارتباطات دهان به دهان ...

  • شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد برند شخصی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در ایران 

    زندی نسب, مصطفی؛ اسفیدانی, محمدرحیم (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)
    برند شخصی باعث می‌شود تا افراد ویژگی‌‌ها و تخصص‌های خود را به نمایش بگذارند. اهمیت برند شخصی در جامعه روزبه‌روز بیشتر می‌شود. با داشتن برند شخصی مناسب افراد می‌توانند در جامعه موفق‌تر باشند و به اهداف خود برسند. به این ...

  • ارائه مدل ارتقای تجربه دیجیتال مشتری در صنعت بیمه 

    محسنین, ساره؛ خدیور, آمنه؛ نیاکان, لیلی (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)
    تحول دیجیتال و نوآوری‌های مدل کسب‌وکار حاصل از آن، انتظارات و رفتار مصرف‌کنندگان بیمه را به‎صورت اساسی تغییر داده و شرکت‌های بیمه سنتی را تحت فشار قرار داده است. در این شرایط، بهبود تجربه مشتری یکی از عوامل اصلی و کلیدی ...

  • الگوی برندسازی شرکت های مادر 

    نصرالهی وسطی, سیمین؛ کردنائیچ, اسداله؛ مشبکی اصفهانی, اصغر؛ یزدانی, hr_yazdani (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)
    علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوانی که در حوزه‌ مدیریت برند در هلدینگ‌ها انجام می شود، این تلاش ها از اثربخشی چندانی برخوردار نبوده است. یکی از دلایل این موضوع، نبود یک تفکر و الگوی جامع برای برندسازی در هلدینگ‌ها است. از ...

  • الگوی ارزیابی ارزش ویژه برند سبز (مورد مطالعه؛ محصولات پژوهشکده گیاهان دارویی) 

    وزیری گهر, حمیدرضا؛ احدمطلقی, احسان؛ یعقوب وند, بهمن (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)
    هدف: این مطالعۀ به دنبال طراحی الگوی ارزیابی ارزش ویژه برند سبز در حوزه گیاهان دارویی است، چرا که بازاریابی و برندسازی در حوزۀ گیاهان دارویی کشور با چالش‌های متعددی روبروست، و یکی از معضلات عمدۀ آن عدم وجود الگویی جامع جهت ...

  • الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا 

    عباسی اسفنجانی, حسین؛ بصیری, سمیرا (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)
    پژوهش حاضر با هدف تحلیل نقش همذات پنداری در رابطه بین اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و ادراک آن از سوی مشتریان بر اولویت برند دیجی کالا انجام شده است. پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی-پیمایشی می باشد. ...