دوره 11, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)امروزه برندینگ بهمنظور پیشبرد برنامههای وفاداری از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به محبوبیت بسیار رسانه اجتماعی اینستاگرام برای کسبوکارها بخصوص در ایران، پژوهش حاضر به سنجش تأثیر جنسیت برند بر ارتباطات دهان به دهان ...
-
شناسایی و اولویتبندی ابعاد برند شخصی از دیدگاه کاربران اینستاگرام در ایران
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)برند شخصی باعث میشود تا افراد ویژگیها و تخصصهای خود را به نمایش بگذارند. اهمیت برند شخصی در جامعه روزبهروز بیشتر میشود. با داشتن برند شخصی مناسب افراد میتوانند در جامعه موفقتر باشند و به اهداف خود برسند. به این ...
-
ارائه مدل ارتقای تجربه دیجیتال مشتری در صنعت بیمه
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)تحول دیجیتال و نوآوریهای مدل کسبوکار حاصل از آن، انتظارات و رفتار مصرفکنندگان بیمه را بهصورت اساسی تغییر داده و شرکتهای بیمه سنتی را تحت فشار قرار داده است. در این شرایط، بهبود تجربه مشتری یکی از عوامل اصلی و کلیدی ...
-
الگوی برندسازی شرکت های مادر
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)علیرغم سرمایهگذاریهای فراوانی که در حوزه مدیریت برند در هلدینگها انجام می شود، این تلاش ها از اثربخشی چندانی برخوردار نبوده است. یکی از دلایل این موضوع، نبود یک تفکر و الگوی جامع برای برندسازی در هلدینگها است. از ...
-
الگوی ارزیابی ارزش ویژه برند سبز (مورد مطالعه؛ محصولات پژوهشکده گیاهان دارویی)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)هدف: این مطالعۀ به دنبال طراحی الگوی ارزیابی ارزش ویژه برند سبز در حوزه گیاهان دارویی است، چرا که بازاریابی و برندسازی در حوزۀ گیاهان دارویی کشور با چالشهای متعددی روبروست، و یکی از معضلات عمدۀ آن عدم وجود الگویی جامع جهت ...
-
الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2025-02-19)پژوهش حاضر با هدف تحلیل نقش همذات پنداری در رابطه بین اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتها و ادراک آن از سوی مشتریان بر اولویت برند دیجی کالا انجام شده است. پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی-پیمایشی می باشد. ...



