نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبیگدلی, زاهدfa_IR
dc.contributor.authorطاهرزاده موسویان, سیده صدیقهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:40:18Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:40:18Z
dc.date.available1399-07-08T21:40:18Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:40:18Z
dc.date.issued2019-11-22en_US
dc.date.issued1398-09-01fa_IR
dc.date.submitted2017-06-19en_US
dc.date.submitted1396-03-29fa_IR
dc.identifier.citationبیگدلی, زاهد, طاهرزاده موسویان, سیده صدیقه. (1398). بررسی سطح دانش و اولویت مؤلفه های مدیریت اطلاعات شخصی از نظر دانشجویان: مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات, 26, 176-200. doi: 10.22055/slis.2017.22507.1350fa_IR
dc.identifier.issn2008-5222
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22055/slis.2017.22507.1350
dc.identifier.urihttp://slis.scu.ac.ir/article_15465.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/115570
dc.description.abstractهدف. بررسی سطح دانش مدیریت اطلاعات شخصی و اولویت فعالیت های مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان دانشگاه صنعتی بهبهان است.<br />روش. پژوهش توصیفی-تحلیلی و روش آن پیمایشی است. از پرسشنامه شکاری (1394)بر اساس مدل جونز پس از تعیین روایی محتوایی و پایایی آن (89/. )استفاده گردید. از میان 245 دانشجوی کارشناسی ارشد و 95 دانشجوی سال چهارم کارشناسی 181 نفر به روش نمونه گیری تصادفی نسبتی تعیین شدند.<br />یافته ها. دانشجویان از دانش نسبتاً مطلوبی ( 21/3 (mean= نسبت به مدیریت اطلاعات شخصی برخوردارند. "نگهداشت اطلاعات الکترونیکی" با میانگین رتبه ای 63/2 و "سازماندهی اطلاعات کاغذی" با میانگین رتبه ای 15/3 بیشترین اولویت، و "ذخیره اطلاعات الکترونیکی روی ابزارهای جانبی" با میانگین رتبه ای 16/5 و "ارزیابی اطلاعات کاغذی" با میانگین رتبه ای 91/4 کم ترین اولویت را دارند. <br />نتیجه گیری. دانشجویان از هر دو قالب اطلاعات الکترونیکی و کاعذی استفاده می کنند و امنیت اطلاعات در هر دو قالب برایشان مهم است. با توجه به یافته های پژوهش که سطح مدیریت اطلاعات دانشجویان را در حد نسبتاً مطلوب معلوم داشت، لازم است مهارت های مدیریت اطلاعات شخصی آموزش داده شود.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.publisherShahid Chamran University of Ahvazen_US
dc.relation.ispartofمطالعات کتابداری و علم اطلاعاتfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Library and Information Science Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22055/slis.2017.22507.1350
dc.subjectمدیریت اطلاعات شخصی الکترونیکیfa_IR
dc.subjectمدیریت اطلاعات شخصی کاغذیfa_IR
dc.subjectدانشجویان کارشناسیfa_IR
dc.subjectدانشجویان کارشناسی ارشدfa_IR
dc.subjectبهبهانfa_IR
dc.titleبررسی سطح دانش و اولویت مؤلفه های مدیریت اطلاعات شخصی از نظر دانشجویان: مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.contributor.departmentکتابدار. دانشگاه صنعتی خاتم الانبیائ بهبهانfa_IR
dc.citation.volume26
dc.citation.spage176
dc.citation.epage200


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد