مرور دوره 25, شماره 23 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تحلیل روند تاریخی آموزش مراجعان کتابخانه ها: آیا کتابداران مربی هم هستند؟
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-04-21)هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی روند تاریخی آموزش مراجعان کتابخانهها و صلاحیتهای لازم برای افراد مدرس است. روش: پرسشنامه محقق ساخته مشتمل بر 6 سئوال جمعیت شناختی، 4 سئوال با پاسخ بلی/خیر ...
-
استناد و استناددهی در ارزیابیهای حوزۀ هنری: مسائل و چالشها؛ مطالعه موردی رشته نقاشی
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-04-21)هدف: هدف اصلی پژوهش شناسایی تفاوتهای موجود میان شیوه استناددهی و نوع مدارک مورد استناد در حوزهی هنر، بهویژه نقاشی است. روششناسی: روش این پژوهش ترکیبی است. بخش کمّی پژوهش، شامل روشهای ...
-
بررسی تأثیر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان بر کارایی کتابخانههای دانشگاه اصفهان
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-04-21)هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با توجه به نقش تعدیلگر تعهد کاری بر کارایی کتابخانههای دانشگاه اصفهان میباشد. روش: روش پژوهش توصیفی- ...
-
بررسی رابطه بین استفاده از شبکه اجتماعی علمی ریسرچ گیت و سطح سرمایه اجتماعی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-04-21)هدف: هدف این پژوهش بررسی وضعیت استفاده از شبکة اجتماعی علمی ریسرچگیت و رابطة آن را با سرمایة اجتماعی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میباشد. روش: پژوهش حاضر به روش پیمایشی میباشد. جامعة ...
-
بررسی میزان انطباق فهرستبرگههای فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران در پشت صفحات عنوان کتابها با پیشینههای فیپای مندرج در نرم افزار رسا
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-04-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان انطباق فهرستبرگههای فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران در پشت صفحات عنوان کتابها با پیشینههای فیپای مندرج در نرم افزار رسا انجام شده است.



