نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجهاندیده, محمد علیfa_IR
dc.contributor.authorحسینی, سید عمادfa_IR
dc.contributor.authorرمضانی نژاد, رحیمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:38:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:38:48Z
dc.date.available1399-07-08T21:38:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:38:48Z
dc.date.issued2015-11-22en_US
dc.date.issued1394-09-01fa_IR
dc.date.submitted2015-07-22en_US
dc.date.submitted1394-04-31fa_IR
dc.identifier.citationجهاندیده, محمد علی, حسینی, سید عماد, رمضانی نژاد, رحیم. (1394). بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز). پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 5(10), 37-45.fa_IR
dc.identifier.issn۲۳۴۵-۴۶۲۸
dc.identifier.issn۲۳۴۵-۴۶۳۶
dc.identifier.urihttps://smms.basu.ac.ir/article_1323.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/114996
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر  بررسی سبک‌‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی بر اساس مدل اسپرولز و کندال است. روش تحقیق از نوع روش پیمایشی و مقطعی بوده و جمع­آوری اطلاعات از طریق مطالعات کتابخانه­ ای و پژوهش میدانی انجام گرفت. جامعة آماری مشتریان زن و مرد بالای 15 سال در فروشگاه‌های ورزشی شهر شیراز و حجم نمونه  بر اساس فرمول برآورد حجم نمونه 385 نفر می‌باشند پرسشنامه استاندارد سبک مصرف‌کننده (CSI) که توسط اسپرولز و کندال (1986) ساخته شده است، پس از تأیید روایی محتوی و پایایی توزیع گردید. از روش‌‌های آمار توصیفی و آمار استنباطی (بیونو مینال و آزمون فریدمن) استفاده شد. نتایج  نشان داد مشتریان در سبک‌های، حساسیت به برند‌های معروف، لذت­گرا و طالب خرید و حساسیت به قیمت از مدل اسپرولز و کندال پیروی می‌کنند و در سبک­ های حساسیت به کیفیت بالا، واکنشی و بی­دقت، سرگردان در انتخاب، وفادار به برند و حساسیت به مد از اسپرولز و کندال پیروی نمی‌کنند (pfa_IR
dc.format.extent562
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه بوعلی سیناfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های معاصر در مدیریت ورزشیfa_IR
dc.subjectاسپرولز کندالfa_IR
dc.subjectتصمیم گیریfa_IR
dc.subjectخریدfa_IR
dc.subjectلوازم ورزشیfa_IR
dc.subjectمشتریfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.titleبررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentمدرس/دانشگاه فرهنگیانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشگاه شهید بهشتی تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشگاه گیلانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue10
dc.citation.spage37
dc.citation.epage45


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد