دوره 16, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل و بررسی تأثیر چندسطحی کیفیت شبکۀ اجتماعی بر ابعاد شخصیتی در خرید
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: امروزه با رشد سریع اینترنت و تکنولوژیهای کاربردی تلفن همراه، مشتریان میتوانند در هر زمان و مکانی خرید کنند. افزایش خرید آنلاین بهدلیل اجرای انواع استراتژیهای مختلف بازاریابی، به خریدهای برنامهریزینشده و اعتیادآور ...
-
توسعه مدل بیمۀ دیجیتال با رویکرد دادهبنیاد
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: صنعت بیمه یکی از مهمترین صنایع خدماتی ایران است که در چند سال اخیر، برخی از خدمات خود را بهصورت آنلاین ارائه کرده است. همچنین بهدلیل حضور استارتاپهای حوزۀ خدمات بیمهای، شاهد ظهور ویژگیهای بیمۀ دیجیتال در این ...
-
شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستانسرایی دیجیتال در رسانههای اجتماعی در صنعت گردشگری
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: برای کسبوکارها و شرکتها ضروری است که مشتریان را درگیر روابط بلندمدت سودمند کنند. بهتازگی تلاشهای چشمگیری برای بهبود تجربه درگیرسازی مشتریان بهصورت آفلاین و آنلاین توسط بازاریابان انجام شده است. از سوی دیگر، گسترش ...
-
ارائه مدلی از مؤلفههای کلیدی پیادهسازی موفق مدیریت تجربۀ مشتری در سازمان؛ یک پژوهش کیفی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: امروزه ایجاد تجربه قوی برای مشتری، یکی از اهداف بسیار مهم مدیریتی است. در واقع، انفجار نقاط تماس بالقوه و کاهش کنترل بر تجربۀ مشتری، شرکتها را ملزم میکند تا عملکرد چندگانۀ کسبوکار، مانند فناوری اطلاعات، عملیات ...
-
جنبههای تاریک بهکارگیری بازیپردازی: واکاوی چالشهای اخلاقی بازیپردازی در ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: امروزه محبوبیت بازیپردازی در کسبوکارها، در حوزههایی همچون بازاریابی، فروش، منابع انسانی و آموزش، بهطور فزایندهای رشد پیدا کرده است و از طرف دیگر، بهعنوان یک حوزۀ تحقیقاتی نوظهور، در کانون توجه محققان دانشگاهی ...
-
ارائه الگوی ضد بازاریابی جهت پیشگیری از رفتارهای مجرمانه در فضای کسبوکارهای آنلاین و دیجیتالی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: امروزه توسعۀ فضای دیجیتال در اغلب حوزههای کسبوکار، باعث افزایش اَعمال فریبنده و رفتارهای غیرمتعارف شده است. در این راستا، با توسعۀ فضای دیجیتال، کانالهای نامتعارفی همراه با خطرهای جانی، مالی و رفتاری گریبانگیر ...
-
چارچوب تأمین استعداد برای کسبوکارهای نوپا در بستر دیجیتال: مطالعه چندموردی کیفی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: تأمین استعداد برای کسبوکارهای نوپا، از جمله اقدامهایی است که بیتوجهی به آن، مشکلات جبرانناپذیری همچون، کاهش سهم بازار به همراه دارد. این موضوع زمانی با چالشهای بیشتری روبهرو میشود که کسبوکارهای نوپا تصمیم ...
-
شکست همآفرینی ارزش؛ همتخریبی ارزش برند در رسانههای اجتماعی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: با افزایش بهرهگیری مشتریان از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی بهمنظور خرید محصولات و خدمات برندها، اهمیت تعاملات شرکتها با مشتریان برای ارتقای ارزش برندها افزایش یافته است؛ از این رو مدیران برند تعاملات خود با مشتریان ...
-
نگاشت و تحلیل روند پژوهشهای استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظاممند
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: با توجه به ضعف پژوهشهای داخلی و پراکندگی و فقدان تحلیل نظاممند از پژوهشهای جهانی انتشار یافته در حیطه استراتژی خروج از کسبوکار، هدف اصلی این پژوهش، ترکیب یافتههای تحقیقات طی سه دهه گذشته و ارائه تصویر کلان و ...
-
سی سال پژوهش در حوزۀ شخصیت برند: ترسیم نقشه دانش و تحلیل ساختار موضوعی با استفاده از رویکرد علمسنجی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2024-06-21)هدف: برندها معمولاً در ایجاد ارتباط بین خود و مشتریان (خرد و سازمانی) نقش ویژهای دارند. این نقشها در حوزههای عملکردی، نمادین و عاطفی خود را نشان میدهند. این وظایف برای برندها، از معاملات تجاری برای روابط پایدار و سودآور ...



