نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزردشتیان, شیرینfa_IR
dc.contributor.authorقلی پور, نگارfa_IR
dc.contributor.authorفلاح کاظمی, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:34:20Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:34:20Z
dc.date.available1399-07-08T21:34:20Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:34:20Z
dc.date.issued2016-05-21en_US
dc.date.issued1395-03-01fa_IR
dc.date.submitted2016-03-27en_US
dc.date.submitted1395-01-08fa_IR
dc.identifier.citationزردشتیان, شیرین, قلی پور, نگار, فلاح کاظمی, مریم. (1395). تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان. فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, 3(3), 53-65.fa_IR
dc.identifier.issn23455578
dc.identifier.issn25384961
dc.identifier.urihttp://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_2850.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113333
dc.description.abstractهدف از پژوهش حاضر، شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای تولید برنامه‌های ورزشی در صدا وسیمای استان گیلان با استفاده از مدل تحلیلیSWOT بود. جامعه آماری پژوهش متشکل از 60 نفر از مدیران، کارشناسان و تولید کنندگان برنامه‌های ورزشی صدا و سیما و اساتید مدیریت ورزشی استان های گیلان بود که نمونه آماری بصورت گلوله برفی انتخاب شد. روش تحقیق توصیفی _پیمایشی و ابزار پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته ای بود که به روش دلفی و برگزاری جلسات با صاحب نظران تنظیم و پس از ارزیابی روایی و پایایی تأیید گردید. نتایج آزمون تی تک نمونه نشان داد متغیرهای شناسایی شده در راستای قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای رسانه‌های ورزشی استان گیلان به ترتیب 6، 7، 11 و 10 مورد بوده اند. نتایج رتبه بندی متغیرهای حاصل از آزمون فریدمن نشان داد که وجود نیروهای خلاق و با استعداد در سطح استان جهت مشارکت درتولیدات سمعی و بصری مناسب و گرایش مردم به سمت اینترنت وگسترش آن در سطح جامعه به عنوان یک رسانه مجازی مهم ترین نقاط فرصت و تهدید حاصل از محیط خارجی تلقی می شوند. میانگین نظرات جامعه مورد مطالعه، نشان داد که استرا تژیW0 با میانگین 61/22 در رتبه اول قرار می گیرند. بنابراین در ماتریسSWOT ، جایگاه تولید برنامه‌های ورزشی در صدا وسیمای استان گیلان در موقعیت فرصت‌ها و نقاط ضعف (W0) قرار دارد.fa_IR
dc.format.extent873
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.publisherPayame Noor Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Management in Sport Mediaen_US
dc.subjectتهدیدfa_IR
dc.subjectضعفfa_IR
dc.subjectفرصتfa_IR
dc.subjectقوتfa_IR
dc.subjectماتریسSWOTfa_IR
dc.titleتحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه رازیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی رازی کرمانشاهfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد دانشگاه الزهراfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue3
dc.citation.spage53
dc.citation.epage65


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد