• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت راهبردی و آینده‌پژوهی
    • دوره 7, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت راهبردی و آینده‌پژوهی
    • دوره 7, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تحلیل تأثیر بازاریابی سیاسی بر موفقیت استراتژی‌ها با تأکید بر مشارکت اعضا

    (ندگان)پدیدآور
    خسروی, ابوالفضلخادم, مهدینوری کوپایی, کاوه
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر گرایش بازاریابی سیاسی براجرای استراتژی با توجه به مشارکت اعضا صورت گرفته است. ابعاد گرایش بازاریابی سیاسی (گرایش داخلی‌‌، گرایش رأی‌دهندگان‌، گرایش رقیب و گرایش‌‌های خارجی) بر اساس نظر اومرد‌‌ و هنربرگ‌‌ (2010)‌‌، در نظر گرفته شده است. پژوهش حاضر با استفاده از روش توصیفی- پیمایشی اجرا شده و جامعه آماری اساتید دانشکده‌های مدیریت (گرایش بازاریابی) و علوم سیاسی استان قم بوده بر این اساس با توجه به محدود بودن جامعه آماری‌‌، باید روش تعیین حجم نمونه جامعه آماری محدود استفاده شود که مطابق با جدول مورگان حجم نمونه پژوهش حاضر برابر 90 نفر محاسبه شد که داده‌های مورد نیاز از طریق روش نمونه‌گیری تصادفی ساده به دست آمد. به منظور تحلیل داده‌­ها با استفاده از نرم‌افزارهای SPSS و PLS از روش­های آماری ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون و معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج تحقیق مدل مفهومی ارائه‌شده را تأیید کرد و نشان داد بین گرایش بازاریابی سیاسی بر اجرای استراتژی با توجه به مشارکت اعضا ارتباط وجود دارد. نتایج معادلات ساختاری نیز فرضیه‌ها را تایید کرد.
    کلید واژگان
    بازاریابی‌
    استراتژی‌‌
    بازاریابی سیاسی‌‌
    مشارکت اعضا

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2024-12-21
    1403-10-01
    ناشر
    موسسه آموزش عالی طلوع مهر
    سازمان پدید آورنده
    دانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشکدگان فارابی، دانشگاه تهران، قم، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری، مؤسسه آموزش عالی دانشستان، ساوه، ایران
    کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشکدگان فارابی، دانشگاه تهران، قم، ایران

    URI
    https://dx.doi.org/10.22034/jsmf.2025.502142.1121
    https://journal.tolouemehr.ac.ir/article_215306.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1131901

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب