بررسی تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخصنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله در راستای تبیین تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ، نخست مفهوم جهانی شدن و فرایند آن تشریح و سپس به مفهوم هویت اشاره نموده و دیدگاه جامعه شناسان معاصر را در این رابطه مطرح و در ادامه ضمن توصیف رسانه های جهانی و ترسیم وضعیت کنونی آن در ایران وجهان،  به نقش رسانه های جهانی در هویت فرهنگی جوانان اشاره نموده ودر خاتمه با توجه به نظرسنجی به عمل آمده از دانشجویان رشته ی ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در خصوص موضوع نتایج حاصله از تحقیق ارائه شده است.
کلید واژگان
فرهنگرسانه های جهانی
اینتر نت
ماهواره
هویت فرهنگی جوانان
زبان
آداب و رسوم
دین
شماره نشریه
5تاریخ نشر
2012-02-201390-12-01
ناشر
مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوریCenter of Strategic Studies
شاپا
2538-50382538-4929




