دوره 13, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش اخلاقی بر همدلی دانشآموزان پسر زورگو
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش مهارتهای هوش اخلاقی بر همدلی دانشآموزان پسر زورگو انجام گرفت.مواد و روشها: روش پژوهش به شیوهی آزمایشی با طرح پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل اجرا شد. جامعهی ...
-
ارائه ی الگوی مدیریت تحربه در سازمان های آموزشی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف: هدف از پژوهش حاضر ارائهی الگوی مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی بود. روشها: روش پژوهش حاضر به شیوه ی آمیخته یا ترکیبی می باشد. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی شامل کلیهی کارشناسان ...
-
مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف: هدف اصلی پژوهش مقایسه آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان است. روشها: نوع تحقیق، کاربردی و روش تحقیق، شبهآزمایشی با طرح پیشآزمون-پسآزمون ...
-
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی.
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف: پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی است. روشها: این ...
-
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف:هدف مطالعه حاضر بررسی نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین ابعاد چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در دانشآموزان پسر بود. روش: روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع ...
-
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب شهر تهران اجرا شد. روشها: ...
-
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف: پژوهش حاضر با هدف تحلیل روایت ابعاد روانشناختی کرونا ویروس بر آموزش مجازی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهر اردبیل انجام شده است. روشها: روش پژوهش کیفی از نوع روایت ...
-
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2024-03-20)هدف: هدف از این پژوهش بررسی روابط ساختاری سازگاری بر پایه تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشآموزان نوجوان بود. روش: روش پژوهش حاضر، توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه ...



