دوره 14, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی نقش جهتگیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیستمحیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-05-21)در سالهای اخیر کسبوکارهای کوچک و متوسط برای دستیابی به مزیت رقابتی، پایداری زیستمحیطی را ترویج میدهند و از این طریق به افزایش آگاهی زیستمحیطی و رفتارهای مسئولانۀ شرکت و مشتریان کمک میکنند. در این راستا، محققان در ...
-
تحلیل احساس و کاوش عقیده از متن به روش بدون نظارت با استفاده از منطق فازی: کاربرد در تحقیقات بازار
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-05-21)تجزیهوتحلیل احساسات کاربران درحوزۀ بازاریابی و بهبود تجربۀ مشتریان نقشی اساسی دارد و به تدوین استراتژیهای بازاریابی کمک میکند. این تحلیل یکی از عوامل اساسی در ارزیابی کارآیی و عملکرد رسانههای اجتماعی بهعنوان ابزارهای ...
-
ارائۀ مدلی برای شبیهسازی عوامل مؤثر بر وفاداری برند در صنعت خردهفروشی آنلاین با رویکرد پویایی سیستم
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-05-21)باتوجه به گسترش چشمگیر و روزافزون خرید آنلاین در صنعت خردهفروشی و تغییر رفتار مصرفکنندگان یکی از دغدغههای خردهفروشیهای آنلاین در این صنعت ایجاد وفاداری و حس تعلق در مشتریان است. هدف از پژوهش حاضر ارائۀ مدلی پویا برای ...
-
کاوش و تبیین خوشهای نقشۀ سفر خرید تماشاگران سینما براساس نقاط تماس
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-05-21)هدف از پژوهش حاضر کاوش و تبیین خوشهای نقشۀ سفر خرید تماشاگران سینما براساس نقاط تماس است. در گام اول این مطالعه با استفاده از روش تحلیل محتوا 29 شاخص بهعنوان نقاط تماس تماشاگران سینما در مراحل سهگانۀ سفر خرید استخراج ...
-
آزمون مدل عوامل وضعیتی مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی مصرفکننده (مطالعۀ موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهروند در کلانشهر تهران)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-05-21)رفتار خرید ناگهانی یکی از ابعاد مهم رفتار مشتری و یکی از مفاهیم حائز اهمیت در محیط بازار است. امروزه رفتار مزبور بیش از پیش توجه خردهفروشان و عمدهفروشان بهخصوص فروشگاههای زنجیرهای را به خود جلب کرده است؛ زیرا بهطور ...
-
تجربۀ زیستۀ مشتریان نسل وای نسبت به «پدیدۀ نمایشگاهشدگی فروشگاههای اینترنتی»
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-05-21)هدف از پژوهش حاضر واکاوی تجربۀ زیستۀ مشتریان نسل وای نسبت به «پدیدۀ نمایشگاهشدگی فروشگاههای اینترنتی» در ارزیابی و خرید کالاهای با درگیری ذهنی زیاد، یعنی لوازم الکترونیکی است که طبق پژوهشهای قبلی این طبقه محصول یکی ...
-
سال چهاردهم، شماره اول، شماره پیاپی (52)، خرداد 1403
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-05-21)



