نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorدهدشتی, زهرهfa_IR
dc.contributor.authorخانی, سجادfa_IR
dc.contributor.authorاجلی, امینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:21:19Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:21:19Z
dc.date.available1399-07-08T21:21:19Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:21:19Z
dc.date.issued2014-03-21en_US
dc.date.issued1393-01-01fa_IR
dc.date.submitted2013-01-16en_US
dc.date.submitted1391-10-27fa_IR
dc.identifier.citationدهدشتی, زهره, خانی, سجاد, اجلی, امین. (1393). نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان. مطالعات مدیریت گردشگری, 9(25), 34-68.fa_IR
dc.identifier.issn2322-3294
dc.identifier.issn2476-597X
dc.identifier.urihttp://tms.atu.ac.ir/article_1100.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/108485
dc.description.abstractیکی از عوامل اصلی در بازاریابی توریسم، جذب گردشگران به منطقه موردنظر از طریق <br />تبلیغات و تبلیغات دهان به دهان )شفاهی( است. ازآنجاکه مصرف کنندگان بسیاری از <br />محصولات، به ویژه در حوزه خدمات نمی توانند قبل از بازدید و به اصطلاح مصرف مورد <br />ارزیابی قرارداد، ازاین رو لزوم توجه به نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در بهبود و ارتقا <br />ارزش ویژه برند مقصد گردشگری، از عوامل مؤثر در جذب و حفظ گردشگران به منطقه <br />گردشگری است و باید به عنوان یک عامل <br />  <br /><span style="font-family: B Lotus; font-size: medium;"><span style="font-family: B Lotus; font-size: medium;">اساسی </span></span><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;"><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;">در بازاریابی گردشگری موردتوجه قرار</span></span> <br />گیرد. <br />تحقیق حاضر از نوع پیمایشی بوده و به منظور جمعآوری دادههای تحقیق، از پرسشنامهای <br />که به طور ترکیبی از منابع مختلف موجود در ادبیات تحقیق، طراحی شده است. به منظور <br />دستیابی به اهداف تحقیق، نمونه ۴۸۳ نفری از گردشگران بالقوه شهر اصفهان انتخاب <br />گردید. جهت تجزیه وتحلیل داده ها نیز از آزمون های مدلسازی معادلات ساختاری <br />( <br />  <br /><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;"><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;">SEM </span></span><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;"><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;">(، تحلیل عاملی تأییدی ) </span></span><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;"><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;">CFA </span></span><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;"><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;">( و دو بسته نرمافزاری </span></span><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;"><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;">SPSS </span></span><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;"><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;">و </span></span><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;"><span style="font-family: Times New Roman; font-size: medium;">LISREL </span></span><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;"><span style="font-family: B Lotus; font-size: large;">به کار</span></span> <br />گرفته شدند. <br />شفاهی و تجربه مشتری در سطح اطمینان 99 درصد تأثیر معنی داری بر تصویر برند مقصد <br />دارند. همچنین تبلیغات و تبلیغات شفاهی در سطح اطمینان 99 درصد تأثیر معنی داری بر <br />تجربه مشتری دارند و تجربه مشتری در سطح اطمینان 99 درصد بر ارزش ویژه برند <br />تأثیر معنی داری دارد و نهایتاً تصویر برند در سطح اطمینان 99 درصد بر ارزش ویژه برند <br />مقصد گردشگری تأثیر معنادار داشته است.fa_IR
dc.format.extent3119
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت گردشگریfa_IR
dc.relation.ispartofTourism Management Studiesen_US
dc.subjectتبلیغاتfa_IR
dc.subjectتبلیغات شفاهیfa_IR
dc.subjectتصویر برند مقصدfa_IR
dc.subjectتجربه مشتریfa_IR
dc.subjectارزش ویژه برند مقصدfa_IR
dc.titleنقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو محترم هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی( ره)fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی(ره)fa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue25
dc.citation.spage34
dc.citation.epage68


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد